Κυριακή 8 Απριλίου 2018

ΠΕΝΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΞΕΝΕΡΩΝΟΥΝ

Αυτο ειναι κατι σαν το "πεντε πραγματα που μου τη δινουν" του Μαστερτζη, αλλα επειδη αυτος ο πουστης πεθανε και τωρα βρισκεται στο deep web να διακινει πιξελαρισμενες φωτογραφιες του σε 45χρονους μπλογκερ που κανουν μασωνικες τελετες, ειπα να αναλαβω εγω τα ινια της παραφροσυνης και να βυθιστουμε ολοι μαζι, γλυκα στο απλοϊκο τριμπουρδελο του ψυχισμου μου.
Ειμαι Ταυρος με ωροσκοπο Ταυρο, πραγμα που καθοριζει τις συναισθηματικες μου δυσρυθμιες και αποτελει σοβαρο εργαλειο στα χερια ενος ψυχολογου καθε φορα που ξαπλωνω στον καναπε του πριν με παρει ο υπνος.

Παμε λοιπον.



1. Χαρντκορ οπαδοι παλιων ταινιων. Σας εχει τυχει ποτε να συνομιλησετε με σκληροτραχηλους σινεφιλ που οταν τους λες "δεν ετυχε να τη δω ακομα την (ταδε πασιγνωστη, κλασικη) ταινια", παιρνουν αυτη τη μαλακισμενη εκφραση αποριας/λιγουρας/ευχαριστης εκπληξης του λατινου παιδεραστη που σηκωσε το φουστανακι 12χρονου αγοριου/κοριτσιου (αναλογα πως το εχει ντυσει) και ανακαλυπτει οτι ειναι παρθενο απο κωλο/αυτια/στομα/μασχαλη/συκωτι;;; Τους παιρνει κανα-δυο δευτερολεπτα να συνειδητοποιησουν οτι ΥΠΑΡΧΕΙ ακομα κοσμος που δεν εχει απολαυσει αυτο το "αριστουργημα" και μετα αρχιζουν να σε "ζαχαρωνουν" οτι και καλα δεν θα σου πουνε το τελος "να το δεις μονος σου", πρηζοντας σου το παπαρι (καμια φορα και τ' αρχιδια για οσους εχουν) με την υποθεση και "ναι...χμμμ...γκουχ...ειναι δυσκολη ταινια και για να την καταλαβεις πρεπει να την δεις υπο το ταδε πρισμα του αντικομφορμιστικου στρουκτουραλισμου που ανθουσε στην Αγγλια του 1966" χυνοντας αλογιστα ηλιθιο λεκτικο σπερμα πανω στα αθωα μουτρα σου. Δεκα χρονια αργοτερα, οταν αποφασισεις τελικα να δεις το "Κουρδιστο Πορτοκαλι" ή το "Μεγαλο Λεμποφσκι", (γιατι αποκτησες νετφλιξ και δεν χρειαζεται πια να γυριζεις βραδιατικα, ταλαιπωρημενος τα ντιβινταδικα σαν κουκουες το 60' να βρεις ριζοσπαστη)....το "Κουρδιστο Πορτοκαλι" και το "Μεγαλο Λεμποφσκι" λοιπον, ανακαλυπτεις και μονος σου τι σημαινει "Υπερεκτιμημενη Μαλακιαρα". Ειναι σαν να σε παρασυρει στο κρεβατι σουπερ μουναρα, σοσιαλ-αηκον, με 800 ψωλοουερ και τα καυλια να κυματιζουν περηφανα στο περασμα της, και την υστατη στιγμη, ενω ειναι ΠΛΕΟΝ ΑΡΓΑ να συνειδητοποιεις με τρομο οτι εχει μικρα βυζια και παπαρι (;;;;) ενω εχεις ηδη ανεβασει τρεις φωτο μαζι της στο φεησμπουκ λιγο πριν συμβει το μοιραιο. Πλεον εχεις εκτεθει ανεπανορθωτα και καμια ψυχοθεραπεια δεν μπορει να σωσει την τραυματισμενη ψυχη σου.
Ελπιζω να εχω καλυτερη τυχη στο Αμελι.


2. Οταν καυλωσω με καποιο αντικειμενο και στην προσπαθεια μου να το αποκτησω με τον τροπο που θελω εγω, ολοι οι μεσαζοντες ειναι τερμα παπαρες.
 Δεν καυλωνω ευκολα με αντικειμενα. Ειμαι πολυ ασεξουαλικος στα υλικα και το 90...98% οσων φοραω απανω μου (ρουχα, ρολοϊ, κινητο, μακρυ πουλι) ειναι ολα δωρα που απεκτησα τυχαια χωρις να πληρωσω. Τις περισσοτερες φορες μου ζητανε και δεν αρνουμαι να δωσω λεφτα για να τους ευχαριστησω. Ομως τις ελαχιστες φορες που επιθυμισα κατι και ημουν διατεθειμενος να πληρωσω για να το αποκτησω, ηταν πραγματα που χρειαζομουν καποιον μεσαζοντα, π.χ. για αγορες μεσω διαδικτυου, γιατι ειμαι μπαζο με την τεχνολογια και μπορει καρακαταλαθος αντι για το ανατομικο μαξιλαρι που θελω, να αγορασω λυομενο σπιτι, μια σιφονιερα και ενα μπλε κομπινεζον δωρο να ταιριαζει με τα επιπλα. Γενικα ειμαι παντελως αχρηστος με κατι πιο πολυπλοκο απο ενα εμοτικον σε σχολιο. Προσφατα, πριν κανα διμηνο μου κολλησε και ηθελα να αγορασω ηλεκτρονικη ντραμς...ναι ρε φιλε!! Ενα μικρο ψευτικο βασιλειο πλαστικων πιατων, μια personal bubble που βαρας και νομιζεις οτι μπορεις να κοπανισεις τις εγνοιες σου μακρια. Pantera; Κι ακομα Panterοτερα! (πολλοι λενε οτι αυτοι που αρεσκονται στα τυμπανα ειναι ντιπ-ηλιθιοι. Εγω ανοιξα ενα μικρο μπλογκ.) Αποφασισα λοιπον οτι για να τα αποκτησω, ειτε θα επρεπε να βρω μεταχειρισμενα απο καποιον εδω στο Ηρακλειο (αν εμπλεκα με κουριερ και μεταφορικες, το πιο σιγουρο θα ηταν οτι μεχρι να φτασουν τα τυμπανα σ' εμενα θα γινοταν σαν κακοχυμενο οριγκαμι απο την ταλαιπωρια), ειτε θα τα παραγγελνα μεσω γνωστου που φερνει οργανα στην χονδρικη απο το εξωτερικο.
Τα αποτελεσματα ηταν τραγικα...εναμιση μηνα αργοτερα και δεν εχω τιποτα περα απο μια πολυτιμη κοσμοθεωρια: "ακομα και ο τελευταιος μαλακας μπορει να δημιουργησει κατι υπεροχο, οπως π.χ. οι μουσικοι". Εχω σταματησει ακομα και να κουναω ρυθμικα τα δαχτυλα μου...ακομα και οταν παιζει το αγαπημενο μου Ντεσπασιτο.


3. Τα μπλοκαρισματα στο ιντερνετ.
 Θεωρω την ελευθερια της εκφρασης ως αναφαιρετη και υπο προστασια, νομοτελειακη συνθηκη στα σοσιαλ μιντια...κατι σαν τον Βολταιρο του ιντερνετ. Ακομα και τις φορες που με απειλουσαν να με δειρουν στα σχολια, ή ακομα και εδω σ' αυτο το μικρο μπλογκ που, συχνα η παπαρα βαραει τετοια επιπεδα που κουφαινει ή προκαλει τοπικη τριχοφυια στις παλαμες, ποτε δεν μπλοκαρα κανεναν. Προσφατα ομως για μια κριτικη μου με μπλοκαρε απο το Κουτι της Πανδωρας ο Πορδοκατερ, επισης 2-3 σχολια μου το Ελληνικα Hoaxes (;;;;) και ακομα πιο παλια το Luben (;;;;;;;;;;;). Κυριοι και κυριες του ιντερνετ, αν δεν μπορειτε να αντεξετε την ελευθερη σκεψη και παιρνετε τοσο σοβαρα τους εαυτους σας, που αντι να απαντησετε, προτιματε την ευκολη λυση του μπλοκ, σας γαμω ο,τι βαστιεται ορθιο και κουνιεται. Θα καταντησετε μονοι να τραβιεστε στις κινηματογραφικες λεσχες και στα κομματικα γραφεια να ανεβαζετε σελφις διπλα στο σερβερ να σας καμαρωνει η μανα σας που ειστε πετυχημενοι "μονο με το μυαλο σας". Ειστε αυταρεσκες πουτανες της ιντερνετικης δημοσιοτητας, ο,που ιντερνετικη δημοσιοτητα=πουτσες χαλαρες. Δειτε τον pewdiepie, τον Κοντοπιδη, τον Γιωργο απ' το e-food ή εμενα.


4. Τους σποϊλεραδες στα σοσιαλ.
Ο ορισμος της ξενερας. Δεν εχει προλαβει να τελειωσει το επεισοδιο της σειρας που βλεπουν και σου κανουν γραπτο διαγγελμα σκηνη-τη-σκηνη που ο πουστης ο Τζων Σνοου γαμησε την πορνη τη Ντενερις και αυτη ηταν τελικα θεια του (ειδατε τι μου κανατε ρε μουνοπανα;;;; Σας τη φυλαω πουστηδες, ξερετε ποιοι ειστε).


5. Οι γυναικες και αυτο ειναι ξενερα απο τις λιγες.




Αυτο ειναι κατι σαν μπλογκοπαιχνιδο. Στα σχολια μπορειτε να προσθεσετε τις δικες σας ξενερες ή να κανετε (ανεπιτυχως) επικοδομητικη κριτικη στις δικες μου. Αν νιωθετε αρκετα γενναιοι, μπορειτε να ανοιξετε κι εσεις ενα μπλογκ και να γραψετε για τις δικες σας, αλλα παρακαλω να αναρτησετε εδω το αρθρο ωστε να το δω και να ερθω για σχολια μαζι με ενα πακετο παστακια.


Υ.γ: βυζια
Υ.γ.2: πολλλλλα βυζια


   


4 σχόλια:

  1. Το διάβασα το άθρο μόλις το ανέβασες και ξέχασα να σχολιάσω...
    Αυτό που μου τη σπάει εμένα είναι:
    να αφήνουν κρητικές οι πελάτες στο FB σε λάθος σημείο.
    οι χρήστες που δεν ξέρουν πως δουλεύει το ιντερνετ αλλά έχουν FB και με πρήζουν τα ούμπαλα.
    να τελειώνει το χαρτί υγείας...
    και όλα αυτά που γράψαμε στο 10 εξαιρετικά σπασαρχίδικες καταστάσεις το 2007 ξέρεις που να το βρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα, το να τελειωσει το χαρτι ειναι ξενερα απο τις λιγες, αλλα μολις ανακαλυψα οτι το μαρκουτσι της ντουζιερας πεταει νερο εγινα νεος ανθρωπος. Εχω να δω κανονικο κωλοχαρτο απο το 2005

      Διαγραφή
  2. Συμφωνω απολυτα με το 3 και τα μπλοκ. Εισαι ο πρωτος που βρισκω να σκεφτεται σαν εμενα πανω σ αυτο το θεμα. Το μπλοκ ειναι φασιστικο γιατι κανενας δεν εχει το δικαιωμα να απαγορευει στον αλλο να μιλαει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή