Κυριακή 17 Ιουλίου 2016

Ο ΑΝΤΑΡΤΗΣ ΚΑΝΕΙ COUP ΣΤΟ ΣΕΛΕ...ΓΑΜΙΟΛΗΔΕΣ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΤΕ ΟΛΟΙ ΨΟΦΟ


  ΦΙΛΕΛΕΔΕΣ ΛΟΥΛΗΔΕΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΣΑΣ

ΨΟΦΟ ΟΛΟΙ ΜΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ

ΤΟ ΠΛΗΓΩΜΕΝΟ ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ ΦΛΩΡΟΣ ΧΩΣΤΗΡΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΔΕΜΕΝΟΣ ΧΕΙΡΟΠΟΔΑΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΥΠΟΓΑ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΕΑ ΣΤΟΥΣ ΜΥΚΗΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥΚΡΙΖΕΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΜΕΝΟΣ ΟΣΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΕΣ ΑΡΑΧΝΕΣ ΚΑΝΟΥΝΕ ΡΟΟΥΠ ΤΣΑΝΠΙΝΚ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΟΥ

ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΩ ΜΕ ΤΗ ΚΑΤΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΕΛΕΔΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝΕ ΚΟΜΜΕΤΣ ΣΥΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Ο ΑΡΧΕΓΟΝΟΣ ΗΡΩΑΣ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ

ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΝΑΤΕ ΠΟΥΛΙΝΚ ΚΑΙ ΔΙΩΞΑΤΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΦΑ ΠΛΟΚΕΡ ΚΑΠΟΣΟ ΓΙΟ ΤΟΥ ΟΣΙΡΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΑΝΑΡΧΙΚΑ ΤΟΥ ΠΟΣΤ ΜΟΙΡΑΖΕ ΧΑΟΣ ΚΑΙ ΨΟΦΟ ΣΤΑ ΔΕΞΙΑ ΜΟΥΡΟΥΤΟΤΡΟΛΛ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΡΙΖΑΙΕΣ ΑΞΥΡΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΠΙΝΑΝΕ ΚΡΑΜ ΜΑΡΝΙΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΡΧΟΤΑΝΕ ΣΤΟ ΠΛΟΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΝΕ ΤΟ ΧΩΣΤΗΡΑ ΜΙΣΟΓΥΝΗ ΚΑΙ ΠΟΡΝΟΦΑΣΙΣΤΑ

ΨΟΦΟ ΟΛΕΣ

ΚΑΡΓΙΕΣ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΛΕΗΤΟΣ
ΕΙΜΑΙ Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΗΦΑΙΣΤΕΙΟΥ
ΤΟ ΓΥΜΝΟ ΚΟΡΜΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΡΤΗ ΚΑΘΕ ΦΙΛΕΛΕ ΘΕΡΕΤΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΚΑΖΕΣΤΕ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΕ ΚΑΛΥΒΑ ΠΕΝΤΕ ΑΣΤΕΡΩΝ ΣΤΙΣ ΤΣΙΤΣΙΦΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΚΑΡΠΙΝΟΦΛΩΡΟ ΜΕ ΤΟ ΙΣΟΠΕΔΩΜΕΝΟ ΠΟΡΣΕ ΚΑΓΙΕΝ.

ΨΟΦΟ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ

ΑΡΙΒΕΤΕΡΤΣΙ
ΟΒΕΡ

39 σχόλια:

  1. Ακολουθεί ΠΟΛΥ ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ

    Γιατί ρε συ;
    Γιατί ενώ έχεις τόσο ταλέντο;

    Ίσως δεν είναι η θέση μου να κριτικάρω, ίσως καλύτερα πάλι να προσπερνούσα αλλά ως παλιά θαυμάστρια της γραφής και του μυαλού σου τολμώ να σου το πω ότι με κάθε τέτοιο σου τουίτ (και ποστ τλωρα) πληγώνομαι ―ξέρεις, εκείνο το toe curling συναίσθημα;―και απογοητεύομαι.

    Τον τρόλαρες, τον θύμωσες, σου απάντησε δηλαδή έμαθε την ύπαρξή σου. Ok.. πάμε παρακάτω τώρα.
    Τόοοοοσο πια σε σημάδεψε η γραφή του ΚΟΝΚΛΑΒΙΟΣ που ξέχασες ποιος είσαι;
    Να στο θυμίσω λοιπόν:
    Είσαι ο Χωστήρας (ούτε Κθούλου ούτε ξεκθούλου, ούτε Κοκλάβιος και COCKLAVIOS)
    κι έχεις ταλέντο στο λόγο κι ένα κόσμο που χαίρεται να σε διαβάζει.

    Πλιζ μην το τσαλαπατάς, τα χαρίσματα είναι ύβρις να τα τσακίζουμε.

    Με χίλιες συγγνώμες για το θάρρος
    μια παρά λίγο (κι ελπίζε σε λίγο) συνάδελφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΩΩΩ ΔΑΦΝΗ ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΑΠΑΥΓΑΣΜΑ ΤΗΣ ΔΙΟΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕ ΔΙΕΚΡΙΝΕΣ ΔΥΟ ΑΚΡΟΓΩΝΙΑΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ;:

      Α) Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΑΝΤΑΡΤΗΣ ΞΕΦΤΥΛΙΖΕΙ ΤΟ ΦΙΛΕΛΕ ΣΙΧΑΜΑ ΚΟΝΚΛΑΒΙΟ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΩΝ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΛΕΚΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ
      Β) ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΡΑΦΗΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΟΞΥΔΕΡΚΕΙΑ ΩΣΤΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ ΛΟΒΟΤΟΜΗΜΕΝΟ ΤΡΟΠΟ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΥΤΗΡΙΑΖΕΙΣ ΜΕ ΛΕΠΙΔΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΟΠΛΟ ΤΗΝ ΕΙΡΩΝΕΙΑ

      ΒΕΣΕΡΕΜΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ

      Διαγραφή
    2. Και κατι ακομα, για να μιλησουμε και πιο ουσιαστικα, αφου αναρτησες και συνδεσμο του Κονκλαβιου με σκοπο να δει ο κοσμος "ποιο ειναι το οριτζιναλ ακκαουντ" ωστε να μου καψεις τις γεφυρες και να με αναγκασεις να επιστρεψω στο παλιο μου υφος (κινηση που τη θεωρω ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΥΣΤΙΚΗ γιατι ο καθενας μας εχει το δικαιωμα της ελευθερης εκφρασης, οποιαδηποτε κι αν ειναι η επιρροη του.) Εσφαλλες λοιπον Δαφνη και μαλιστα εσφαλλες σαν κακια πεθερα για να αποδειξεις οτι η γυναικα του γιου σου ειναι πουτανα...κριμα...τεραστια μικροτητα απο καποια που "πρεσβευει την ελευθερια ιδεων"...
      Για πες μου λοιπον Δαφνη, ποσες γαμημενες μπασταρδοφορες εχω αλλαξει το στυλ γραφης μου;
      Δεκαδες
      Ηταν καποια απο αυτες προϊον παρθενογεννεσης;
      ΚΑΜΙΑ
      Να αραδιασω μονο μερικες επιρροες: Διπροσωπος, Shinobi, Mikeius, Master G, Κωστακης Αναν κ.ο.κ.
      Τωρα σε πειραξε που χρησιμοποιω το στυλ του φιλελε βδελυγματος; Γιατι; Επειδη δεν ειναι μεσα στις νορμες της δικης σου γραφης; Συγνωμη, ε...δεν θα το ξανακανω. Απο δω και στο εξης θα συμμορφωνομαι στα οσα επιτασσει το αυτοκλητο συμβουλιο συγγραφεων.

      Παραλληλα, για να δουμε ομως και τη δικη σου πορεια στη γραφη: η ιδια η ιδια και Η ΙΔΙΑ. Ειδες να σου κανω καποια παρατηρηση που δεν κανεις την υπερβαση αλλα αναμασας τα ιδια βαρετα ΚΑΙ ΤΡΙΣΒΑΡΕΤΑ πραγματα; ΟΧΙ.

      Απο την αποψη δημοσιου διαλογου: οταν στο τουιτερ εγραφα "κανονικα", ποσα φαβ και αρτι πηρα απο εσενα; ΜΗΔΕΝ. Ποσα σου εκανα εγω; Αρκετα. Θεωρεις λοιπον οτι βασει αυτου εισαι ανωτερη μου ως θεματολογια; Μαλλον.
      Αν ειναι ετσι, για θυμησε μου πως εκατσες σαν την κοτα σε μια ακρη οταν μου την επεσε η Ephee; ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ. Στο τουι μαλιστα υπερασπιστικες ψιλοκρυφα τις φασιστικα μισαντρικες της θεσεις, πραγμα που μου δειχνει οτι βαζεις πιο μπροστα το feminaziστικο κινημα, απο τη λογικη του ηρεμου και εξυπνου διαλογου.

      Στο φεησμπουκ; Ποσα λαικ σε σοβαρες αναρτησεις μου; Σημερα το πρωτο και αυτο κουτσο, μεσα σε 5 χρονια που γνωριζομαστε.

      Δεν μετραω ομως τον ανθρωπο απο τα φαβ και τα λαικ, ομως αυτες οι μαλακιες δειχνουν ενα βαθμο συμμετοχης και το κατα ποσο απαξιεις ή οχι καποιες του εκφρασεις. Και η δικη σου συμμετοχη και συμβολη αποδειχτηκε, οχι μηδενικη, αλλα αρνητικη καθως θετεις το δικο σου αξιακο συστημα ανωτερο απο το δικο μου.

      Οποτε, οχι λοιπον, θα κανω και θα εκφραζω αυτο που εγω γουσταρω κι αν θεωρεις οτι ειναι κριμα αυτο για το ταλεντο..."ταλεντο" μου, να σου θυμισω οτι, πραγματικα κριμα ειναι καποιος να εχει ταλεντο ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΙ.

      ΑΥΤΑ ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΙΛΟΥΣ

      Διαγραφή
    3. Δεν περίμενα απάντηση τόσο εφ όλης της ύλης και λυπάμαι πάρα πολύ που έκανα το λάθος να σου πω έτσι τη γνώμη μου δίχως να ξανασκεφτώ ότι θα σε στενοχωρούσα. Ανοήτως νόμιζα ότι θα το έπαιρνες αψήφιστα.

      Με ένα αντίστροφο τρόπο με τιμά το ότι θύμωσες τόσο που ανέσυρες παλιά. Για τα οποία επίσης λυπάμαι, δεν είχα αντιληφθεί ότι έκανα τόσα λάθη στη διάρκεια της γνωριμίας μας που είχα την εντύπωση ότι ήταν θερμή κι ότι δε σέρναμε τέτοια βαρίδια.

      Ο σύνδεσμος δεν ήταν για να σε εκθέσω αφού δεν κρύβεις το τρολάρισμα.
      Δε θυμάμαι για την Έφη- νόμιζα πως πάντα έπαιρνα το μέρος σου. Αν δε φάνηκε ίσως να το έδειχνα πιο πολύ αν είχα καταλάβει.
      Το ίδιο ισχύει και για τα likes (που νόμιζα ότι πάντα σε υποστηρίζω και σε τιμώ με σχόλια και google+ και αναφορές).
      Μιλάς για βαθμό συμμετοχής κι εκεί νομίζω με αδικείς. Δες πίσω πόσα σχόλια δικά μου έχεις, πόσα google+ και πόσα έχω εγώ από εσένα (ελάχιστα). Δεν στο προσάπτω, απλώς το αναφερω γιατί νομίζω με αδικείς αφού είμαι ένα από τα ίσως 3-4 πιστά πρόσωπα που επί χρόνια σου σχολιάζουν με αγάπη κι ενδιαφέρον.

      Εκεί, στο ενδιαφέρον έγκειται κι η αιτία του λάθους μου.

      Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σου ζητήσω να σβήσεις το σχόλιο και να σε παρακαλέσω να με συγχωρέσεις γι αυτό το ατόπημα.

      Διαγραφή
    4. Οχι, το σχολιο θα μεινει σαν υπενθυμηση σε εμενα για να μπορω να ανασυρω ανα πασα ωρα και στιγμη το γεγονος οτι δεν θελω να μενω στατικος και να γραφω οπως ζηταει η καρδια μου και οχι οπως "απαιτει" ο κοσμος.

      Ωριμαζω και αυτη μετακινηση μου σε διαφορα ειδη γραφης, μου εχει διωξει αναγνωστες...που ουτως ή αλλως θα εγκατελειπαν καποια στιγμη διαβαζοντας συνεχεια τα ιδια και τα ιδια. Απο την αλλη εφερε στο μπλογκ καινουριο και ετεροκλητο κοσμο που διαφορετικα δεν θα απασχολουνταν καν να διαβασει κατι στο ιντερνετ. Αυτος ο καινουριος κοσμος εφερε και νεο αερα στη σκεψη μου και γι' αυτο τους ευχαριστω ολους τους αναγνωστες, ακομα κι αν δεν γραψουν καν ενα σχολιο.

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. ΦΙΛΕΛΕ ΜΟΝΟΚΟΤΥΛΗΔΟΝΟ ΑΡΗ ΠΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ

      ΜΟΝΟ ΤΟ ΧΑΟΣ Ο ΟΛΕΘΡΟΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΚΟΜΗΤΗΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕ ΕΞΠΡΕΣ ΚΟΥΡΙΕΡ ΣΤΗ ΓΗ

      Διαγραφή
  3. exeis xefugei ligo alla xreiazetai merikes fores. diavasa kai palies anarthseis. mh stenaxwriesai me tis gomenes.th kaluterh tha vreis giati eisai to kalutero paidi. mh masas. na prosexeis.
    1000

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΘΑ ΚΑΝΩ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ;
      ΑΜΑ ΘΕΛΩ ΘΑ ΒΑΛΩ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΡΜΟΥ ΝΑ ΤΙΣ ΒΛΕΠΩ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΟΥΝ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΠΕΡΠΕΡΙ ΚΟΥΤΣΙ ΚΑΙ ΧΟΤΟ ΣΕΤΕΡ

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Στα λιροι μερλιν μη βαλεις γιατι παιρνω εργαλεία.Τα αλλα καυτα!!

      Διαγραφή
    4. ΤΟ ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΕΝΟ ΛΕΡΟ ΜΕΡΛΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΟΡΘΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΚΡΕΜΑΛΕΣ ΚΑΙ ΙΚΡΙΩΜΑΤΑ.
      Η ΑΝΤΙΦΑ ΑΛΦΑ ΕΨΙΛΟ ΔΙΝΕΙ ΕΚΥΗΣΗ ΕΞΙ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΦΟΥΛ ΣΕΡΦΙΣ

      Διαγραφή
  4. '' Εν οργή μήτε λέγειν μήτε πράττειν ''

    Αν δεν θες κάργιες στην αναρχική ζωή σου,είναι πολύ απλό.Απλά τις αποφεύγεις και συγκεντρώνεσαι στο έργο σου.Ούτε νεύρα ούτε χαμένη ενέργεια.Γιατί μόνος;Βρίσκεις αγωνιστές που έχετε την ίδια αύρα.Η ισχύς εν τη ενώσει.
    Βεσερέμος κάποτε...
    Μαρίνα Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΡΠΤΥΧΩΣ ΟΙ ΚΑΡΓΙΕΣ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΝ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΗ ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΙΚΟΥ ΛΥΚΟΥ ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ ΓΙΑΤΟ ΤΟΥΣ ΧΤΥΠΑΝΕ ΟΙ ΛΟΥΠΟΥΤΙΝ ΣΤΗ ΦΤΕΡΝΑ ΚΑΙ ΣΠΑΕΙ ΤΟ ΤΑΚΟΥΝΙ

      ΒΕΣΕΡΕΜΟΣ

      Διαγραφή
    2. Τα τακούνια τα έχουν στείλει οι Ατάρτες.Εκτός ότι σπάνε,δημιουργούν και πρόβλημα στο κυκλοφορικό και όλες οι φιλελελάγνες σέρνονται.Όχι βουνό ούτε μέχρι την Εθνική δεν μπορούν να βγουν να κάνουν ωτοστόπ σε σεξομανείς.
      Νενικήκαμεν!
      Μαρίνα Κ

      Διαγραφή
  5. Ερε..θα κατεβω κατω και αλιμονο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΜΑ ΚΑΤΕΒΕΙΣ ΚΑΤΩ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΜΟΝΟ ΛΑΒΑ
      Ο ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ ΑΝΤΑΡΤΗΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΨΗΛΑ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΤΟΥ ΧΑΜΟΥ

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  6. Με τσάκωσες Κουφαλοματελίτσα!Χτες στον Πόρο πέτυχα και συναυλία του Μπάμπη Στόκα.Θες τίποτα άλλο;Μπυρίτσα,θάλασσα και live concert δίπλα στην προβλήτα.Α και Σάββατο 23/7,Muse!Yes!!!Κανόνισε καφέ Αθήνα.
    Μαρίνα Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στον χωστηρα αναφερομουν αλλα ευχαριστώ για το κοπλιμαν!!!

      Διαγραφή
    2. Χα χα έχουμε μπλέξει τα γυναικεία μπούτια μας!!!
      Μαρίνα Κ

      Διαγραφή
    3. Ε να βαλουμε κατι αναμεσα να τα ξεμπλεξουμε ;-)

      Διαγραφή
    4. ρε Μαρίνα, εσύ που γράφεις ως Ανώνυμος
      με τα ποτάμια, τις βιτρίνες και τους αριθμούς πως τα βγάζεις πέρα;

      Διαγραφή
    5. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΚ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ

      Διαγραφή
    6. ΠΟΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΩΡΕ;

      Διαγραφή
    7. ΕΣΥ Η ΠΑΡΑΝΥΧΙΔΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΠΟΔΟΔΑΧΤΥΛΟΥ ΤΟΥ ΑΝΤΑΡΤΗΣ ΡΩΤΑΣ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ;

      ΨΟΦΟ

      Διαγραφή
    8. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΝΥΧΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ

      Διαγραφή
    9. Άσε μας ρε Ανώνυμε που θες και διευκρινίσεις από την Ανώνυμη Μαρίνα Κ!

      Μαρίνα Κ

      Διαγραφή
  7. ΛΕΦΤΕΡΗΑ ΣΤΟΝ ΚΑΠΟΣΟ! ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ ΑΦΤΩ ΤΟ ΜΟΥΝΙ;

    ΠΡΟΕΔΡΑΣ ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω μια εμμονή, να διαβάζω βιβλία. Όταν λοιπόν μπαίνω σε ένα βιβλιοπωλείο κάνω μια μικρή έρευνα στους τίτλους, διαβάζω λίγα οπισθόφυλλα και στη συνέχεια αγοράζω εκείνα τα βιβλία που θα μου κρατήσουν ζωνταντό το ενδιαφέρον. Δεν έχω κανένα μα κανένα δικαίωμα να αρχίζω να επικοινωνω με τους συγγραφείς για να τους κάνω τις παρατηρήσεις μου, είτε είναι εύστοχες είτε όχι. Τα βιβλία εκτίθενται στα ράφια κι έχω να διαλέξω. Θεωρώ ό,τι πιο εγωιστικό να κρίνω συνεχώς και να συγκρίνω σε επίπεδο μάλιστα τέτοιο που να φαντάζω ως η αναγνώστρια που τα ξέρει όλα και έχει λόγο για όλα. Ακολουθώ κάποιους συγγραφείς με πίστη και παρατηρώ πως ακόμη και στο πιο ιδιαίτερο στυλ, το ιστορικό μυθιστόρημα η γραφή αλλάζει, μεταβάλλεται, ο συγγραφέας μου ωριμάζει, κουράζεται, βαριέται, πλήττει, περνάει μέσα από διάφορα στάδια. Γιατί έτσι είναι η ζωή. Φάσεις, στιγμές που παίρνουν κάθε περίοδο άλλο ηχόχρωμα και άλλο ύφος και στυλ. Αν κάτι με χαλάει δε το διαβάζω πια. Αλλά σε έναν κόσμο απόλυτης ελευθερίας και έκφρασης δεν είμαι εγώ αυτή που θα αλλάξω το κόσμο και μάλιστα ως προς το καλύτερο κατά την άποψή μου, αλλά θα ψάξω τον εαυτό μου για να τον βρω έτσι ή αλλιώς.
    Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και στο διαδίκτυο. Διαλέγεις και παίρνεις. Κι αν δε σου αρέσει ό,τι διαβάζεις, μπορείς να μη το ξαναδιαβάσεις και αυτό είναι πιο έντιμο από το να θέτεις τις δικές σου νόρμες για να τις ακοπλουθήσει ο συγγραφέας.
    Χωστήρα γράφε, συνέχεισε να μπερδεύεις είδη και να μπερδεύεσαι, να τρελαίνεις τους αναγνώστες σου και να τρελαίνεσαι. Και μην ακούς κανέναν. Η σκέψη μας είναι σαν τη ζωή. Προχωράει χωρίς να ρωτά πολλές φορές και απλά δίνει ερεθίσματα για γονιμες δημιουργίες.

    Έχεις πιστό κοινό και σίγουρα έχεις πολλά να γράψεις και να πεις με χίλια διαφορετικά και ίδια ύφη....(;).
    Και μη νομίζεις πως επειδή δεν αφήνουμε σχόλια, δε σε διαβάζουμε.
    Κάθε πρόκληση από τον Χωστήρα είναι και κάτι δημιουργικό για εκείνον. Αυτό είναι που έχει σημασία και όχι τι λένε οι κάθε δήθεν κουλρτουριάρηδες;.
    Σε όλους δε θα αρέσεις ποτέ, γι' αυτό κοίτα να αρέσεις στον εαυτό σου.

    Καλημέρα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΒΕΣΕΡΕΜΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΚΟΥΛΑΚΟΥ

      Διαγραφή
    2. Αγαπητή μου Κούλα σοφά πράττεις κι αυτό είναι το σωστό με τα βιβλία που είναι τυπωμένα δηλαδή δεν αλλάζουν πια. Εδώ είναι πιο ρευστά τα πράγματα.
      Θυμάμαι το είχαμε συζητήσει, μάλιστα συγκεκριμένα γι αυτό εδώ το ιστολόγιο που μου μου έλεγες νομίζω ότι είχες παρατηρήσει πως οι αναγνώστες συχνά έκριναν γραφή, πράγμα που έβρισκες ενοχλητικό και δυσάρεστο. Και αγενές θα προσθέσω.

      Τώρα έπεσα κι εγώ στο ατόπημα κι ελπίζω με τον καιρό να γίνουν δεκτές οι συγγνώμες μου.
      Νομίζω είναι εμφανές πως δε θα το ξανακάνω.

      Διαγραφή
  9. Έχω γράψει ελάχιστες φορές σχόλιο στο μπλογκ σου αν και το διαβάζω όταν δεν έχω τίποτα καλύτερο να κάνω. Μια από τις φορές που σχολίασα ήταν τότε που έπεφτε ξεκατίνιασμα με έφη. Είχα προσπαθήσει να σε υπερασπιστώ αλλά κάπου μεταξύ τρολαρίσματος και καθαρής τρέλας δεν έβγαινε νόημα.
    Αν και γενικά το μπλογκιν δεν έχει νόημα κατά τη γνώμη μου.
    Για χαβαλέ όλα καλά είναι και εσύ το έχεις αρκετά με αυτό. Συνήθως σε διαβάζω και γελάω (με την καλή έννοια), σπανιότερα προβληματίζομαι κιόλας ή, ακόμα πιο σπάνια, βρίσκω ιδιαίτερα έξυπνες τις σκέψεις σου.
    Γράφε άφοβα. Ακόμα και αν κάποια στιγμή γίνεις περισσότερο γραφικός, θα είσαι σίγουρα και πάλι καλύτερος από τους περισσότερους μπλογκερς που έχω διαβάσει γιατί έχεις καταλάβει τη ματαιότητα του σπορ και δεν το παίζεις έξυπνος και διαβασμένος, ασχολείσαι με πράγματα που η δηθενιά άλλων τα αφήνει στο απυρόβλητο και δεν προσπαθείς να βγάλεις 3ωρο νευρικό γέλιο με κειμενάκια που χρειάζεται περίπου 2 λεπτά για να διαβαστούν.
    Με 1.5 λέξεις: είσαι ΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισως το πιο ουσιαστικο σχολιο εδω και πολλους, πολλους μηνες.

      Ευχαριστω φιλε μου!

      Διαγραφή
  10. Αγαπάμε Χωστήρα κι ας μας θέλει όλους ψόφιους! Εύγε! Να σου πω, μου έχει λείψει ο Kaboso όμως.... :-/ Θα γυρίσει επιτέλους από τα ψαράδικα και την αλίευση μπλέ καβουριών η περιμένει πότε θα τον τουμπάρει το παλιροιακό κύμα και θα τον ξεβράσει κάπου που δε θα πιάνει ούτε βραχέα????

    ΑπάντησηΔιαγραφή