Πέμπτη 5 Μαΐου 2016

ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΘΕ ΜΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙ


(για καποιο απιστευτα ηλιθιο και τραγελαφικο λογο η γκουγκλε και η θυγατρικη της, ο blogger θελουν να γαμησουν το android, αυτο εχει σαν αποτελεσμα αυτο το αρθρο-ανοσιουργημα με την εναλλαγη στο μεγεθος των γραμματων και οχι γιατι ξυπνησα μια μερα και ειπα "αυτα τα μουνιδια εχουν αντεξει πολλες μαλακιες μου, ας τους στειλω και οφθαλμιατρο με αποκολληση αμφιβληστροειδους, καταρρακτη και βιαιο οπτικο εητζ να βγαλουν κρεμμυδια στην ιριδα")


  Υπαρχουν αρκετοι λογοι για τους οποιους δεν θα μπορουσα να γινω ποτε ιερωμενος, ο πρωτος και κυριοτερος ειναι γιατι τα γενια μου ειναι σαν μικρες ατσαλινες πουτσες που τριβονται ασεμνα και προκλητικα στα μαγουλα μου και με παρενοχλουν σεξουαλικα οταν πεφτω για υπνο. Αν εχεις κι εσυ σκληρα γενια πρεπει να σκεφτεσαι την ανδρικη σου αξιοπρεπεια εκτος αν εισαι γυναικα. 
Οι αλλοι λογοι ειναι πιο προσωπικοι και εχουν να κανουν με την αλλεργεια που μου προκαλουν τα χρυσαφια στο λαιμο και τα ερωτικου χριστιανισμου γλωσσοφιλα στα χερια.

  Τις προαλες ειχα βγαλει τα σκυλια για την καθημερινη τους βολτα. Ηταν σουρουπο και ο ηλιος επεφτε πανω μου στις 30 μοιρες κατακουτελα, δινοντας στο προσωπο μου μια λαμψη που ομοια βλεπεις μονο στα γιαπωνεζικα μικιμαου, οπου ο μοναχικος ηρωας (εγω) περπαταει με αυτα τα θλιμμενα ματια και γυρω του αθωες παιδουλες με στητα βυζακια και μικροσκοπικες μινι φουστιτσες που ειναι η επισημη φορεσια του Ονγιοκου, να ψιθυριζουν η μια στην αλλη "αυτος ειναι ο Σιτζουνε Νετζιρο, ο πιο ομορφος του σχολειου (καταραμενε Σιτζουνε)".

   Που λετε, ετσι οπως περνουσε ο Σιτζουνε (εγω) απο την εκκλησια της γειτονιας και οι μικρες μαθητριουλες μου πετουσαν περδικολαστιχο τις στριγκαρες τους, βλεπω τον παπα στην αυλη και καθαριζε.
Σε ολα τα καρτουν υπαρχει ενας σοφος σαμουραϊ με μουσια που ασχολειται με τα οικιακα και το καρατε

Καλησπερα πατερ, του λεω.

Καλησπερα, τι κανεις; μου λεει με το γνωστο, σοβαρο του υφος (ο φαδερ ειναι γυρω στα 35, ψηλος, ξερακιανος με στρογγυλα γυαλακια, στυλ "Αξλ-μυωπιας" παντα αγελαστος, με υφος "ειμαι σοφος σαμουραϊ")
Μια χαρα, εδω, εβγαλα τα σκυλακια βολτιτσα, του απανταω.
Γιατι δεν τα δενεις στον κοτσαδορο να τα πηγαινεις; μου λεει
??????
Ο ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΣ ΓΙΟΣ
Καταφερε με μια προταση να μου χαλασει την εικονα που ειχα για το Μιγιαγκι και το σοφο δασκαλο στο Kill Bill. Αυτο ηταν ανεπιτρεπτο.   
Ενα "τι ειπες γαμω το χριστο και τη μπαναγια σου μωρη μπατανια;" περιπλανηθηκε ανεμελα στην ακρη της γλωσσας μου και γαργαλησε παιχνιδιαρικα τα σαρκωδη σαν αμαρτια χειλη μου.
Χαζογελασα γιατι δεν ηθελα του κανω κολονοσκοπηση με το ηλεκτρικο φυσερο που ειχε για να καθαριζει τα φυλλα.

Ετσι, με μια λεκτικη μανουβρα που μονο οι μεγαλοι λογοτεχνικοι πειρατες επιχειρουν, περναω στην αμυντικη αντεπιθεση, δειχνοντας του οπλισμενα κανονια.

Ειδες, του λεω, τι εκανε ενας (γαμιολης) στη βορεια Ελλαδα που εδεσε το σκυλακι του στον κοτσαδορο και το εσερνε μεχρι που πεθανε;
   Εκει μαγκωθηκε λιγο γιατι αντιληφθηκε οτι ειχε πεταξει παπαρια βιβλικων διαστασεων, αφηνοντας, στη νοητη αυτη μαχη, ακαλυπτο το λαιμο του να του στριφογυρισω τα δαχτυλα μου και να παθει αγκυλωση.

Ε, ναι μα χμμμ, καλα ειναι τα σκυλακια, ΑΛΛΑ να εχουμε ΤΟ ΠΟΛΥ ενα να μας κανει παρεα, αλλα οχι παραπανω (και στρωνει καλυτερα τα γυαλια στη μυτη του σε μια κινηση για να παρει κουραγια και το πανω χερι στη συζητηση).

  Εγω εχω 4 και τα μαζεψα απο το δρομο, του απαντω, προειδοποιωντας τον παραλληλα οτι ο Σιτζουνε (εγω) γινεται βεβηλος γιαπωνεζικος δαιμονας με ηθικες αναστολες νταβατζη, ετοιμος να του βεβηλωσει το ιερατικο του κωλι πανω στον αμβωνα, ετσι για το ροκ, αν συνεχιζε τη σκεψη σου.

...πισωπατησε για να ανασυνταχτει και να επιχειρησει αλλη μια passive aggressive επιθεση πατρικης νουθεσιας, απ' αυτες τις καλες τις χριστιανικες που πουλανε καθε Κυριακη στη λειτουργια εναντι πενταευρου:

   Καλα ειναι τα σκυλακια, αλλα καιρος να παντρευτειτε και να κανετε οικογενεια και παιδια κι αφηστε τα σκυλακια. Οταν κανεις παιδια θα δεις πραγματικη χαρα.
...και καπου εδω εχει βαλει τοσα αυτογκολ που δεν χρειαζεται να του επιτεθω. 

  Τον καληνυχτησα σαν παππου με αλτσχαϊμερ και κατηφορισα προς την παγοδα μου, αναλογιζομενος το οτι, το πως θα διαχειριστω εγω τον εαυτο μου και αν θα κανω οικογενεια ειναι δικο μου θεμα και συν τοις αλλοις, ποιος ο λογος να συγκρινεις τη χαρα του κατοικιδιου με τη χαρα ενος παιδιου; Δεν καλυπτουν καν παρομοιες αναγκες.

Το ενα ειναι σαλιαρικο και το αλλο μυξιαρικο, αλλα και τα δυο χεζουνε σαν δαιμονες και πρεπει να τα κυκλοφορεις με λουρι αλλιως θα σου φανε τα επιπλα. Επισης, ποιος απαγορευει να εχεις παιδια και κατοικιδια...

Οχι ψεμματα, μαλακιες λεω, ειχε κι αλλο!

   ...και συνεχιζει:
να κανετε παιδια γιατι θα καταληξουμε μειοψηφια στο τελος στην ιδια μας τη χωρα

  Οι εγκεφαλικες κλανιες ερχοταν απο καθε μερια σαν νιτζιστικα αστερακια κι εγω ενας μικρος ανυμπορος ηρωας χωρις μασκα οξυγονου.

...και τοτε ηταν που εφυγα και περπατωντας καθομουν (νοητικα) στην κορυφη του Θιβετ και το σκεφτομουν.
Σε μια χωρα που και ο καθε πικραμενος την ειχε κατακτησει για καποιο διαστημα, βαλε....Ρωμαιους, βαλε Ενετους, Τουρκους, Αιγυπτιους, Γαλατες, Ψωλες, Βιολές, Γερμανοι, Ιταλοι, τουριστες, πουστηδες, κομμουνια και φιλελεδες και ο,τι αλλο κριτηριο κοινωνικοποιησης εφηυρε ποτε η γλειωδης αποφυση που εχουμε για εγκεφαλο, υπαρχει ακομα κοσμος που μιλαει για καθαρους Ελληνες;

...και τοτε σκαει σαν χειρονομβιδα στο μυαλο η επιφοιτηση!!!!


  Γιατι να κανει αυτη τη νυξη ο χριστιανεμπορας-δημοσιος υπαλληλος; Ποια ακριβως τα κινητρα; 

Ειναι πολυ απλο: για τα φραγκα!
Διοτι σε βραχυπροθεσμο οριζοντα, αυτοι οι μεταναστες και προσφυγες που ερχονται στην Ελλαδα, -απο μαλακιαρα τους- δεν ειναι χριστιανοι να γεμιζουν με φρεσκο συναλλαγμα τα αγια παγκαρια, αλλα μουσουλμανοι που προσευχονται σε αλλο θεο και εχουν αλλα παγκαρια. Αρα γι' αυτους ειναι αχρηστοι, για να μη σου πω φυρα, αφου για ανθρωπιστικους λογους θα πρεπει η Εκκλησια να συμβαλλει σε μια μη-ανταποδοτικη φιλανθρωπια. 
Ααααααν ομως ηταν Σερβοι, Ρωσοι, ο,τι σκατα να 'ναι χριστιανοι ορθοδοξοι, θα εβλεπες τους παπαδες να κανουνε...παπαδες για να βοηθησουν, ελπιζοντας να γεμισουν τις εκκλησιες τους με φρεσκα γιδια και ρευστο. Κοβω το χερι μου και βαζω το μπουτσο μου στη φωτια οτι εκει δεν θα μιλουσαν για συρρικνωση του ελληνικου πληθυσμου, ουτε για απειλες απο φανατικους. Οι χριστιανεμποροι θα ηταν τρισευτυχισμενοι με το εξτρα καργκο πιστων και οι κυριακατικες συναυλιες τους θα ηταν sold out σε ολες τις ενοριες.
Αλλα κοιτωντας το θεμα και σε μακροπροθεσμο οριζοντα, οι μουσουλμανοι που θα μεινουν στην Ελλαδα θα κανουν και παιδια, μικραινοντας ετσι τη θρησκευτικη πιτα για την ορθοδοξια και -φευ- τι θα γινει αμα αρχισουν χριστιανοι να παντρευονται μουσουλμανους και τους αλλαξοπιστησουν; Θα σου απαντησω εγω: διαφυγοντα κερδη για την Αγιο, Καθολικο και Αποστολικο Χρηματοκιβωτιο.
   Η αποψη λοιπον των παπαδων δεν εχει να κανει με την μειονοτητα ως Ελληνες (χεστηκανε γι' αυτο και πουτσα τους ολα), αλλα με την ελλατωση των ποιμνοιακων καταθετων και τον οικονομικο ανταγωνισμο απο τους εισαγωμενους μουσουλμανους ιεροτραπεζιτες.
  Και με αυτο το γαματο συλλογισμο εξηγησα ολο το ντορο που εχει προκυψει.


Edit: αν αναρρωτιεστε που βρισκουν οι παπαδες γυναικες και παντρευονται, ειναι καιρος να μαθετε για  τη Μεγαλη Καβατζα: Υπαρχουν ολοκληρα χωρια που μεγαλωνουν τις κορες τους ή και ορφανα κοριτσια να γινουν παπαδιες, γιατι ετσι ειναι φιλε, και δημοσιοι υπαλληλοι, αλλα και οταν θελουν να παντρευτουν πανε στο τοπικο σουπερ μαρκετ




28 σχόλια:

  1. ηρθε η ωρα να γινει καινουργιο στεκι σκυλοσογων και να παει ολη η πολη τα κατοικοιδια στην αυλη της εκκλησιας του για να χεζουν, πριβε 21 τροποι για να κλεβεις παγκαρια (ΚΚ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κοριτσακια ομως ρε μαλακα τι φταινε; Και μετα κατηγορουνε τους μουσουλμανοι οτι κανουνε γαμους με το ζορι και οτι θα μας αλλοιωσουν τον πολιτισμο. Καλα, βασικα καθε θρησκεια αλλοιωνει τον πολιτισμο, αλλα δεν το κανω κοινωνιολογικο το ζητημα

      Διαγραφή
  2. Δεν νομιζω οτι φταιει η google και ολα αυτα
    τα του διαβολου, οι γραμματοσειρες αντεδρασαν
    σ αυτα που ειδαν!!
    Στα 6χρονια κρισης εχουν πεσει οι εισπραξεις απ
    τα παγκαρια,αν υπολογισεις και την υπογεννητικοτητα,
    σε 4-5χρονακια το πολυ θα αρχισουν να τα κλεινουν
    τα μαγαζια.Ευλογο να σου λεει παρατα τα σκυλια και
    κανε παιδια να δεις τι ωραια που ειναι.Κι αν ρωτησεις
    πως θα τα μεγαλωσω μπαρμπα, θα ακουσεις και το κλασικο
    "εχει ο θεος"....(μην αρχισω τωρα)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατσε ρε Μεδουσσα, εχω ακουσει τα παντα, αλλα να κλεινουν εκκλησιες πρωτη φορα το ακουω. Πουτανα κριση δεν εχεις το θεο σου

      Διαγραφή
    2. Αν δεν εχει πελατες ενα μαγαζι τι κανει?
      Λουκετο!!! Ε ειπα τι ονειρευομαι καλε μου
      Χωστηρα :)

      Διαγραφή
  3. Ο Σιτζούνε ήταν ξενέρωτος εγώ λάτρευα τα αδέρφια του...
    Εγώ πάλι περνάω από το προαύλιο της εκκλησίας κάθε μέρα και έχω μαλώσει με τον παπά επειδή έχτισε σκαλί στη ράμπα των αναπήρων και επειδή με πουλούσε τρέλα πείρα τον Barny τηλέφωνο και το διευθέτησε εκείνος.

    Θα μπορούσε να γίνει Ιέρεια πάντως...α ναι είμαι ήδη μια.

    Πρόσφατα βίωσα τον διακριτικο χριστιανισμό της Βουλγαρίας, απλά τα πράγματα και χωρίς καραγκιοζιλίκια στη Βουλγαρία όποιος θέλει πιστεύει και όπως κατάλαβα όταν τους λες Χριστός Ανέστη στη γλώσσα τους γελάνε με τον ίδιο τρόπο που θα γελούσαμε εμείς αν μας έλεγαν πως ήρθαν εξωγήινοι στο Κιλκίς.

    Μας έχουν κουράσει οι Χριστιανοί μας έχουν κουράσει όλοι, η εκκλησία βλέπει τα παγκάρια της να αδειάζουν αλλά ο παράνομες εκδρομές που διοργανώνουν φέρνουν λεφτά στα ταμεία. Είναι κρίμα που ένα ίδρυμα τόσο αιώνων δεν ξέρει πως να εφαρμόσει νέες τεχνικές αν ήμουν άτομο της εκκλησίας θα τους οργάνωνα καλά αλλά ειμαι ταγμένη στην Θεά Καφροδίτη και δεν μου πέφτει λόγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα καραφλα αδερφια του Σιτζουνε ειναι οτι πιο αντιφα, ακομπλεξαριστο εχει βγαλει αυτη η καταραμενη χωρα τωνε σχιστοματηδωνε. Αμα εμενε ο Καμπαμαρου αλλη μια ωρα μαζι τους θα πηγαινανε στο συμβολαιογραφο να του γραψουνε την επαυλη και τις μετοχες στο Ονγιοκου.

      Οσο αφορα το χαλαρο χριστιανικο εθιμοτυπικο, η καθηγητρια που με μαθαινε ρωσικα μου ειπε πως στη μεγαλη χωρα του ξανθου γενους, αμα θες να παντρευτεις, μπορεις να πας μεχρι και στο τελευταιο ξωκλησσι και να πεις ατακα κι επιτοπου του φαδερ να τελεσει το μηστυριο στο ετσι, ουτε φραγκα για να αναψει πολυελαιους ουτε νταβατζηλικια ουτε τιποτα. Λιτα και χαλαρα. Βεβαια δεν ξερω κατα ποσο αυτο επιρρεαζει το γεγονος οτι τα ζευγαρια στη Ρωσια εχουν βαλει στοιχημα να απατησουν ο ενας το αλλον με οσους περισσοτερους γινεται κι αυτο μεχρι να τελειωσει ο μηνας του μελιτος

      Διαγραφή
    2. Οι ρώσοι είναι hard core χριστιανοί όμως...οι βούλγαροι πιο διακριτικοι

      Διαγραφή
    3. Αν οι Ρωσοι ειναι hardcore, οι Σερβοι ειναι το death metal της Χριστιανοσυνης με σφαγες γουρουνιων στα live

      Διαγραφή
  4. όλοι μπορούν να γίνουν παπάδες και να κοροϊδεύουν τον κόσμο. Κάποιοι το μετάνιωσαν που δεν έγιναν και κάποιοι έχουμε και λίγο φιλότιμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προεδρε μιλα ρε, πες οτι τα μουσια δεν τα εχεις για το σουαγκ και την καλτιλα αλλα γιατι το 'χεις το καλεσμα αλλα σε κερδισε η μπυρα ναπουμε

      Διαγραφή
    2. ναι ρε γαμώτο, άμα με κέρδιζε το κρασί θα γινόμουν παπάς.

      Διαγραφή
  5. Σωστός σωστότατος.
    Αλλά μου λείπεις, γράφε πιο συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δαφνη δεν εχω σταθερη βαση καπου με ιντερνετ για να γραψω

      Διαγραφή
  6. Alitheia leo....na grafeis pio suxna!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενταξει μωρε!!
      Θα γραφω, αλλα περιμενω να βαλουνε διπλα ιντερνετ για να κλεβω

      Διαγραφή
  7. Ase ta tertipia...afou apantas amesos! Mipos telika o samaras ebale free wifi stin patrida kai den to lete??? :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανω διαδικτυακο ανταρτικο πολεως και κλεβω ιντερνετ απο τα γυρω ξενοδοχεια, να μην μπορουν να κατεβασουν οι μνημονιακοι τουριστες γρηγορα τα app στα φιλελε i-phone τους, αλλα θελει προσοχη

      Διαγραφή
  8. Μπράβο αγόρι γέλασα πολύ και όπως τα λες ...όμως υπάρχουν και οι άλλοι παπάδες μη τους τσουβαλιάζουμαι όλους. Τα χωριά που μεγαλώνουν παπαδιές που είναι;; υπάρχουν τέτοια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι φιλε μου, υπαρχουν και ειναι διασπαρτα στην επικρατεια, ωστε καθε παπας να εχει κανει τα κουμαντα του πριν χειροτονηθει. Ρωτα οποιον φαδερ θελεις και θα σου πει λεπτομερειες. Ειναι το μονο τους αγχος πριν γινουν ιερωμενοι γιατι απαξ και χειροτονηθουν απαγορευεται να παντρευτουν

      Διαγραφή
  9. Γενικώς με τους παπάδες δεν έχω πολλά-πολλά. Οσους ξέρω όμως είναι παντρεμένοι με ντόπιες, γνωστές δεν τις έφεραν από "γυναικοτροφεία" παπάδων, γ' αυτό μου έκανε εντύπωση. Τεσπά ...η Εκκλησία πάντως είναι γερή μπιζνα, τι να λέμε, και γεμάτη από αμόρφωτους και χοντροκέφαλους, κομπλεξικούς, διαστροφικους τεμπέλιδες. Εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το καλό με αυτό το άρθρο είναι οτι "ξεματιαστήκαμε" δλδ έφυγε το κακό το μάτι! φτου φτου στα όρη στ' αγρία βουνά!
    Μανώλη, "...την αλλεργεια που μου προκαλουν τα χρυσαφια στο λαιμο και τα ερωτικου χριστιανισμου γλωσσοφιλα στα χερια" και οι πίπες κάτω απο τα πετραχήλια (χαχαχαχαχα!!!)
    Πολυ ωραίες οι περιγραφές με τα brain games σου!!
    Τωρα, δεν παίζει κομμάτι με σκύλους και παπάδες (χαχ) και σε brain δεν βρήκα τίποτα να μου αρέσει, γι αυτό πάρε μια breathe που οξυγονώνει το brain απο Blacke!! Ο στίχος γαμεί!
    https://www.youtube.com/watch?v=s7-zNU7dd8k
    Ναι ξέρω, δεν σου αρέσουν οι μπαλάντες αλλά ΝΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ομως ειναι πολυ σχετικο το Breathe του Blackie, διοτι οταν ηταν μικρος ηταν μεγας αληταρας, και ο πατερας του (κληρικος) για να τον συμμορφωσει τον εστειλε σε στρατιωτικη ακαδημια οπου γνωρισε το αλλο μπουμπουκι, τον Chriss Holmes!

      Διαγραφή
    2. Ελα ρε φιλε? για φαντασου...!(μα ειμαι πολυ σουπερ να πουμε!!)
      Forever free λοιπόν
      80s

      Διαγραφή
  11. Πολύ καλός ήσουν με τον παπά. Αυτοί είναι άγρια θηρία. Πρέπει να απλώσεις τα χέρια σου και να βγάζεις δυνατές κραυγές για να σε δουν σαν ισότιμο θηρίο και να μην επιτεθούν στη λογική σου (δηλαδή στα νεύρα σου) κάθε φορά που ανοίγουν την τριχωτη κωλοτρυπίδα με δόντια και γλώσσα που έχουν για στόμα.
    Αυτό που έγραψες πάντως, το έχω σκεφτεί κι εγώ και συμφωνώ στο ότι αν είχαμε ορθόδοξους μετανάστες, θα σκιζόντουσαν να τους "στηρίξουν" όπως μόνο αυτοί ξέρουν να σκίζονται. Για το Edit όμως δεν είχα ιδέα. Θα ήθελα να κάνω μία επίσκεψη σε ένα τέτοιο σκλαβοπάζαρο. Κάτι αντίστοιχο κάνουν οι μπάτσοι και οι στρατιωτικοί. Όχι σε τέτοιο βαθμό βέβαια, απλά παίζει πολύ συνοικέσιο μετα΄ξυ τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τους ενστολους σιγουρα δεν παιζει σε τετοιο σημειο, γιατι ολοι ξερουμε πως κανουνε μερικες γυναικες για τη στολη και μετα ολος ο κοσμος βριζει τις πεθερες τους

      Διαγραφή