Πέμπτη, 10 Απριλίου 2014

στον Elkador


 Για μία και μοναδική φορά θα παρακάμψω την προτεραιότητα που είχα δώσει στο Δημοψήφισμα και θα βάλω για ελάχιστο χρονικό διάστημα τα μηνύματα των: Toxotria, K⋆ και ανώνυμου στα επόμενα drafts.

   Ο Elkador μου ζήτησε να του γράψω μια ιστορία που έχει να κάνει με την αρχαία Κίνα των αυτοκρατόρων και των πολεμιστών.

   Δυστυχώς εκείνη την εποχή βρισκόμουν στην Αίγυπτο, που είχε μεγάλα θέματα να λύσει, καθώς οι μεγάλες της θεότητες άρχισαν να παίρνουν το Σκοτεινό Μονοπάτι, βλέποντας την εισβολή των Ελλήνων Θεών στις ορδές των πιστών τους και χρειαζόταν να βρίσκομαι εκεί για να τους καθοδηγήσω μέσα από την Χαοτική Οδό και να τους μετατρέψω σε Mιάσματα για να τους πολεμήσουν.
   Άρα δεν ξέρω από πρώτο χέρι πως ήταν τότε η Άπω Ανατολή.

   Έτυχε όμως να γνωρίσω ένα θνητό που έγινε ο πρώτος και τελευταίος μαθητής μου. Ένας θνητός που η επιδεξιότητά στο φόνο συγκρίνονταν μόνο με την ταχύτητα του να παίρνει τις λάθος αποφάσεις την πιο σωστή στιγμή, κάτι που είναι ανήκουστο, αλλά συνάμα τόσο ελκυστικό, όπως θα διαβάσετε
Ας τον πούμε.....Λύκο, τον Πρώτο Πεπτωκότα Σκύλο της Αυτοκρατορικής Αυλής της Κίνας. 


   Ο Λύκος δεν ήταν Κινέζος, αλλά Ιάπωνας, γεννημένος με απίστευτη ευελιξία και ασυνήθιστη ταχύτητα.
Από μικρός ξεχώρισε για το μεγάλο ύψος του (1,80 περίπου) και τις μεγάλες σιωπές του. Μεγάλα πάθη τάραζαν το μυαλό του και τα έκρυβε πίσω από τη μάσκα του πανέμορφου προσώπου του.

   Στα 16 του σκότωσε πισώπλατα τον περιτριγυρισμένο από φρουρούς διοικητή της επαρχίας του, ξεφεύγοντας από βέλη και κοντάρια. Στη φυγή του απάνω σκότωσε και τον τότε αυτοκράτορα της Ιαπωνίας και τότε πήρε την πρώτη του λάθος απόφαση την πιο σωστή στιγμή: να δραπετεύσει από την Ιαπωνία με βάρκα.

   Αν παρέμενε στη χώρα του θα στέφονταν αυτός επόμενος αυοκράτορας....η συνέχεια όμως έδειξε ότι αυτός που πήρε τη θέση του δολοφονήθηκε την ημέρα της Στέψης.
Ποιος ξέρει άραγε αν θα είχε κι αυτός την ίδια μοίρα;
Η Κόλαση του έταξε στον ύπνο του ότι αν παρέμενε θα τον προστάτευε, αλλά η ερμηνία ονείρων δεν ήταν μέσα στις ικανότητες ενός φτωχού χωριατόπαιδου με ασυνήθιστες δυνάμεις...

    


     Αγριοι άνεμοι τον πέταξαν με βία στα παράλια ενός ψαροχωρίου της Κίνας.
 Από 'κει έφυγε αυθημερόν κατευθυνόμενος στα βάθη της αχανούς γης, γεμάτης κάθε μορφής βουνού, δάσους και ζωής.
Όταν πεινούσε έκλεβε και σκότωνε, χαράζοντας έτσι ένα μονοπάτι μικρών θρήνων στο πέρασμά του, ζώντας σαν άγριο ζώο που έβγαινε τη νύχτα. Τη μέρα περπατούσε μπροστά, χωρίς σκοπό, προσέχοντας μόνο μην τον δούνε. Για το λόγο αυτό ντύνονταν στην αρχή με φύλλα και μετά φορούσε τα ρούχα των θυμάτων του, προσέχοντας να μην είναι πολύ φανταχτερά. Περπατούσε πολύ σκυφτός, καμπουριάζοντας για να κρύβει το μεγάλο του ύψος και συχνά σκαρφάλωνε δέντρα για να βρει την επόμενη πόλη ή χωριό.

   Μέσα σε τέσσερα-πέντε χρόνια κατάφερε να φτάσει μέχρι την πρωτεύουσα μιας τεράστιας επαρχίας και τότε ένιωσε για πρώτη φορά μικρός.


   Τεράστιοι δρόμοι και ναοί, οχλοβοή και κόσμος να κοιμάται, να ξυπνά και να πεθαίνει μέσα στα ακαθόριστα όρια μιας εξαθλίωσης που στα άκρα της βρισκόταν τα χωράφια των βρώμικων χωρικών και στο κέντρο της το παλάτι του Αυτοκράτορα με τα χρυσοντυμένα σαλιγκάρια που πραγματοποιούσαν κάθε του επιθυμία.

   Για ακόμα μια φορά άφησε το ταλέντο του να ξεδιπλωθεί.
Έφτιαξε μικρά κοφτερά μαχαίρια από ξύλο και περνώντας μέσα από τις αγορές ντυμένος ζητιάνος χτυπούσε αθόρυβα και με ταχύτητα κάποιον που περνούσε δίπλα του και κουβαλούσε ένα κομμάτι κρέας, έναν άλλον με ένα πήλινο γεμάτο αχνιστό ρύζι, έναν έμπορο που πουλούσε μαχαίρια και μετά χάνονταν στο πλήθος αφήνοντας τους περαστικούς να λεηλατήσουν το σώμα του νεκρού. Κάθε βράδυ τουλάχιστον τρία σπίτια θρηνούσαν τους νεκρούς που συνάντησαν τον θάνατο από το χέρι του Λύκου.
   Ποτέ δεν έκλεψε λεφτά. Τα λεφτά δεν τον ενδιέφεραν, αφού αποκτούσε με ταχύτητα ότι ήθελε χωρίς καν να προλάβει το αίμα του θύματός του να τον λερώσει.
Έκρυβε τα λάφυρά του κάτω από τα φτωχικά του ρούχα και κανείς δεν υποψιαζόταν να τον ψάξει. Κάθε νύχτα, πήγαινε σε μια απόμερη γωνιά προσεκτικά για να μην τον δει κανείς και τεντώνονταν σηκώνοντας τα χέρια του ψηλά στον ουρανό για να ξεκουράσει το ψηλό του κορμί που το καμπούριαζε όλη τη μέρα. Μετά έτρωγε.

   Αυτό κράτησε για περίπου πέντε μήνες και η φήμη του Αόρατου Δολοφόνου περιπλανιόταν στην πόλη σαν Δαμόκλειος Σπάθη.
Κανένας δεν ήταν ασφαλής, αλλά επειδή δεν σκότωνε πλούσιους, ο Αυτοκράτορας δεν ενδιαφερόταν. Ο εξαθλιωμένος κόσμος φοβόταν να του μιλήσει και έτσι ο Λύκος λεηλατούσε τις ζωές των φτωχών.
Όλα αυτά μέχρι τη μέρα που ο θάνατος από το χέρι του Λύκου χτύπησε την πόρτα του Γιατρού του Αυτοκράτορα, ενός ανθρώπου πολύ ήρεμου και πολύ απλού, κάθε μέρα που άφηνε τα Ανάκτορα για να γυρίσει στο σπίτι του.

   Εκείνη τη μέρα επέστρεφε κρατώντας ένα πανέρι με φρσκοψημένα ποταμόψαρα που του τα είχε κάνει δώρο μία από τις παλλακίδες του Αυτοκράτορα μετά από μια δύσκολη ασθένεια της.
Το κρύο μέταλο ενός λεπτού εγχειριδίου τρύπησε τον δεξί του πνεύμονα χωρίς αντίσταση στο θώρακα. Το τελευταίο πράγμα που είδε προσπαθώντας μάταια να φωνάξει ήταν το πανέρι του να φεύγει απ' τα χέρια του και να προσγειώνεται στην ανοιχτή παλάμη ενός ζητιάνου με χαμηλωμένο καπέλο και να χάνεται μέσα στα ρούχα του. Ανήμπορος να αντιδράσει, έχασε τις αισθήσεις του και ξεψύχησε.

   Η επόμενη μέρα βρήκε την πόλη ανάστατη από τους βασιλικούς φρουρούς που άρπαζαν κόσμο και τον οδηγούσαν στα μπουντρούμια για ανάκριση. Ο Αόρατος Δολοφόνος είχε ξαναχτυπήσει, αλλά αυτή τη φορά είχε κάνει το μεγάλο λάθος.
Κάποιοι ένιωσαν ανακούφιση που το αίμα επιτέλους έφτασε και στα Βασιλικά Πατώματα και ίσως μέσα από την αναταραχή να βρισκόταν τα ίχνη του.

   Ο Λύκος ήξερε να κρύβεται, γιατί δεν ήταν μόνο το ύψος του που θα τον έκανε ύποπτο, αλλά και το πρόσωπό του που δεν έμοιαζε με κινέζικο. Δεν είχε το κίτρινο χρώμα και τις σκελετωμένες γωνίες ενός Κινέζου. Το όμορφο πρόσωπό του είχε το χρώμα του πιο φίνου αλάβαστρου με δυνατές, αλλά γεμάτες καμπύλες στα σαγόνια του. Τα μάτια του ομοίαζαν με δύο ασύγκριτα καμπυλωτά δάκρυα που αντανακλούσαν τέλεια σε ένα νοητό καθρέφτη στη μέση του προσώπου του και η λεπτή του μύτη, που ασμίζονταν συνέχεια, δεν είχε καμιά σχέση με την πλακουτσωτή κινέζικη που συνήθως την γέμιζε ένα ζευγάρι τεράστια ρουθούνια.
Αυτό το πρόσωπο έπρεπε καθημερινά να καλύπτει με λάσπη και σκατά από το δρόμο για να μην κινάει υποψίες.


   Δεν πρόλαβε όμως να δει 
και αν πρόλαβε, δεν μπόρεσε έγκαιρα να αντιδράσει -παρόλη τη μεγάλη του ταχύτητα- δύο έφιππους βασιλικούς φρουρούς που έτρεχαν εκείνη τη στιγμή μέσα στα στενά δρομάκια, ανατρέποντας ό,τι έβρισκαν στο πέρασμά τους. Παίρνοντας απότομα μια στροφή, το ένα από τα δύο ζώα τον χτύπησε βίαια με τη κοιλιά του και τον έριξε πάνω σε μια ποτίστρα γεμάτη νερό, σηματοδοτώντας για πάντα μια απροσδόκητη σειρά γεγονότων:
Είδε σε αργη κίνηση το σώμα του να πέφτει προς το νερό και άπλωσε σαν γάτα τα άκρα του για να πιαστεί από τις άκρες του ξύλου, αναγκάζοντάς τον να τεντώσει όλο του το κορμί. Εκείνη τη στιγμή ο έφιππος έριξε τα μάτια του πάνω του για να δει τι συμβαίνει. Ο Λύκος κατάφερε να πιαστεί από τις άκρες της ποτίστρας μοιάζοντας με μια τεράστια αράχνη που κρέμονταν πάνω από το θύμα της, αλλά το ένα στήριγμά της έσπασε από το βάρος και τη βία της σύγκρουσης, ρίχνοντάς τον κάτω. Όλο το νερό έπεσε πάνω του και πριν προλάβει να τον χτυπήσει το ξύλο, το μάτι του φρουρού είδε κάτι να λάμπει μέσα απ' τα ρούχα του.
Ο έφιππος τράβηξε με βία τα γκέμια του ζώου του που σηκώθηκε στα πισινά του πόδια και φώναξε για να τον ακούσει ο συνάδελφός του. Ξεπέζεψαν και προτείνοντας τα ξίφη τους αποκάλυψαν αυτόν που κρύβονταν από κάτω. Και τα δύο όπλα κόλλησαν στο λαιμό του Λύκου που τους κοιτούσε σαν ζώο που το είχαν παγιδεύσει σε γωνία. Δίπλα του πεταμένα ήταν πέντε πανομοιότυπα στιλέτα, σαν σουβλιά.
   Κόσμος μαζεύτηκε για να δει τι είχε συμβεί και πριν προλάβουν να πέσουν απάνω του και τον σκοτώσουν, τον χτύπησαν δυνατά στο σαγόνι στέλνοντάς τον για λίγο στην αδερφή του Μορφέα, την Λιποθυμία. Τον φόρτωσαν γρήγορα σε ένα άλογο και έφυγαν το ίδιο γρήγορα όπως ήρθαν.
Οι διαταγές ήταν σαφείς. Να οδηγηθεί στο παλάτι για να δικαστεί από τον ίδιο τον Αυτοκράτορα.


(τέλος πρώτου μέρους) 




20 σχόλια:

  1. διαβασε το νεο μου ποστ αντιπροσωπε :
    Stefanos and the media: greek media mpla mpla http://stefanosmedia.blogspot.com/2014/04/greek-media-mpla-mpla_8674.html?spref=tw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I don't know who you are but I'm going to find you and destroy every little piece of earth you step on, shatter your dreams, see you perish in agony as I hunt you down everywhere.

      "αντιπρόσωπος";
      Τι νομίζεις ότι είμαι; Κανένας πλασιέ; Ότι κάνω ότι κάνω για τα χρήματα και για να βγω στην τηλεόραση;
      Δεν θέλεις να μάθεις τους φίλους μου, αλλά ακόμα χειρότερα δεν θες να μάθεις τι μπορώ να σου κάνω εγώ.
      Την επόμενη φορά που θα αναρτήσεις εδώ θα με αποκαλείς "Μέγα Δάσκαλο" ή οποιονδήποτε από τους τίτλους που με έχουν δωθεί τόσα χρόνια, αλλιώς θα έχουμε πολύ άσχημες εκβάσεις

      Διαγραφή
    2. ΠΑΛΙ ΜΕ ΒΡΗΖΕΙΣ ΙΛΗΘΙΑ ΦΑΙΜΕΙΝΟΙΣΤΡΥΑ?ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ Ο ΠΙΟ ΕΚΣΥΠΝΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΟΥ?

      Διαγραφή
  2. Είμαι ερωτευμένη μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακόμα μία ευχαριστημένη αναγνώστρια

      Διαγραφή
    2. Εισαι σιγουρος για αυτο;

      Μπορει να ειναι ο παπαΜπαμης, ο 40χρονος 2μετρος οικοδομος των 210 κιλων που κοβει βολτες εξω απο απο τον τοπικο ΟΑΕΔ για δουλεια τωρα που εχουν ρεψει οι εκκλησιες ψαλτες λογω εποχης και τα χρυσαυγουλια δεν μπορουν να προσφερουν προστασια σε μεταναστες λαικων γιατι τρεχουν να σωσουν τα τομαρια τους.

      Διαγραφή
    3. δεν μπορείς να με βάλεις σε τέτοιες υποψίες γιατί το αποπάνω σχόλιο είναι ορθογραφημένο και έχει τελεία στο τέλος της πρότασης.
      Ο "παπαΜπαμης" που μου λες δεν θα έκανε κάτι τέτοιο γιατί τον ξέρω. Θα έγραφε κάτι σαν αυτό που έγραψες πχ εσύ.
      Μίλα τομάρι, σηκώνεις παίανδρους και ανεβάζεις σελίδες στο φαψεβοοκ, τύπου "υμμαςται αιλινναισ κε χρρυςτοιανι"; Μίλα πριν σε κάνω τροφή για τον Μολώχ

      Διαγραφή
    4. Οταν μια τελεια και ενας ορθογραφικος ελεγχος ειναι τα μονα δικαιολογητικα για να εισαι γκομενα τοτε εισαι και εσυ ψευτρακος και μας κρυβεις οτι εισαι γκομενα γιατι μεχρι τωρα δεν σε εχω δει να ΜΗΝ προσπαθεις να διατηρεις ΑΥΤΟ το επιπεδο.

      Η εισαι η μεγαλυτερη τσιπουρα που κυκλοφορει εκει εξω και τσιμπας σε οτι μαλακια σου σερβιρουν.

      Η το εγραψες εσυ οποτε εισαι ΚΑΙ ψευτρακος απο πανω.

      Γιατι να ασχολουμαι με μοσχαρια οταν μπορω να ξοδευω τον χρονο μου πιο παραγωγικα.

      Σκεψου τα λιγο οσο παω να δω την σημερινη σοδεια απο τσοντες. Αν δεν εχεις τουλαχιστον 100 πιο παραγωγικα πραγματα απο το να ασχολουμαι με χρυσαυγητες στο μεσοδιαστημα που 5 πορνοσταρ κανουν τουλαχιστον 30 διαφορετικα ειδη κραυγων προσποιησης ηδονης δεν θα ασχοληθω ξανα μαζι σου.

      Διαγραφή
    5. Οταν ο τυπικος ορθογραφικος ελεγχος και μια τελεια ειναι το μονο κινητρο για να κανουν τον μεσο χρηστη του internet γυναικες τοτε τι να σου πω. Ειμαι γυναικα. Και εσυ και αυτη.

      Η ψευτρακο. Δεν νομιζω ομως οτι να το αρνηθεις θα εχει μεγαλη σημασια γιατι εχεις ηδη υπονοησει οτι εισαι ψευτης οποτε οποιαδηποτε αρνηση η ομολογια εχει παει περιπατο.

      Οποτε στο μεσοδιαστημα που τελειωνω με το κατεβασμα των σημερινων τσοντων και θα αρχισω να τις βλεπω θελω να βρεις τουλαχιστον 99 αλλους λογους για τους οποιους ακομα και το να βαρας μαλακια ειναι πιο παραγωγικο απο το να εισαι και να ασχολεισαι με τους χρυσαυγητες.

      Διαγραφή
    6. κατ' αρχήν, ο μαλάκας ο blogger πήρε πρωτοβουλία και έβαλε τα σχόλιά σου στα "ανεπιθύμητα", πράγμα το οποίο με εξοργίζει αφάνταστα και μόλις τους έστειλα πολύ υβριστικό παράπονο στα χεντρκουόρτερς, γεγονός που μπορεί να συμβάλει στο μποϋκοτάρισμά του από την ελληνική google (λέω εγώ).

      Κατά δεύτερον, δεν έγραψα εγώ το σχόλιο της "ερωτευμένης" και οφείλεις να παραδεχτείς ότι υπάρχουν γκρούπις που με γουστάρουν σαν τρελές και λυσσασμένες. Αποτέλεσμα που απορρέει από το γεγονός ότι ξέρω να αφηγούμαι ιστορίες μέσα από το πρίσμα μου.

      Τρίτον, τι είναι αυτό το άλλο που σε κάνει να πιστεύεις ότι είμαι ψεύτης, γιατί το τόνισες πολύ ισχυρά και δεν έχει να κάνει κατά τη γνώμη σου μόνο με το γεγονός ότι νομίζεις ότι εγώ γράφω μηνύματα λατρείας στον εαυτό μου.

      Τέταρτον, όταν κατεβάζεις τσόντες, φρόντιζε ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΙΖΕΙ ΚΙΟΛΑΣ, γιατί αυτή είναι η ουσία της τσόντας: να τον παίζεις και να ηρεμείς.

      Πέμπτον, θα μου απευθύνεσαι με δέος και σεβασμό, χρησιμοποιώντας έναν από τους λατρευτικούς τίτλους που μου έχουν αποδόσει όσο καιρό μολύνω τη Γη. Για αρχή: Υπερτιτάνιε Εκπαιδευτή της μητέρας μου

      Διαγραφή
    7. Καταρχας ο μπλογκερ δεν αποτελει προβλημα ουτε για σενα ουτε για μενα αλλα οφειλουμε να παραδεχτουμε οτι συνεβαλε στην εντυπωση μου οτι δεν πηρες την πρωτη φορα αυτο που ελεγα.

      Κατα συνεπεια θελω να τονισω οτι ΔΕΝ ειχα σκοπο να τονισω οτι εισαι ψευτης αλλα οτι κατω απο την αιγιδα του "ανωνυμου" μπορει να βρισκεται ο καθενας. Εσυ, εγω, αυτοι, αυτη η αλλη και πολλοι αλλοι στο βαθος.

      Δευτερον το τι κανεις με τις γκρουπις απο τη στιγμη που δεν συμετεχω και εγω αφορα εσενα και αυτες και σε τιμα αν εισαι καλος σε αυτο το κομματι.

      Σημειωσε πως δεν εχω σηκωσει ενστασεις, το αντιθετο μαλιστα θελω να τονισω πως μου αρεσει αυτο που βλεπω και συνεχισε το.

      Τεταρτον, τον παιζω ΑΦΟΥ εχουν τελειωσει να κατεβαινουν. Το τι κανω στο μεσοδιαστημα αφορα εμενα και σιγουρα το μεγαλυτερο μερος της μερας μου που δεν συμπεριλαμβανει να τσακωνωμαι για μαλακιες αλλων φροντιζω να το ξοδευω εκει που αξιζει. Και οταν ερχεται η ωρα της ανταμιβης ακομα και οταν τον παιζω αμολαω το ΚΤΗΝΟΣ και ξεχυνεται αφηνιασμενο να βαλει κατα παντως στοχου.

      Δεν μπλεκω ομως το κατεβασμα με τη μαλακια. Θελω βυζαρες και κωλαρες να χωροπηδανε οπως πρεπει στην οθονη μου. ΧΑΙ ντεφινισιον. Οχι ξεπεταμολι.

      Πεμπτον θα σε αποκαλω οπως χρειαζεται και ΟΤΑΝ. Το πως μιλας με τη μανα μου αφορα τους δυο σας και οχι εμενα απο τη στιγμη που δε σε λεω πατερα.

      Οποτε αν νομιζεις οτι θα με κανεις να φορτωσω μπορω να ξεκινησω με ενα "αντε γαμησου" γιατι ριχνεις το επιπεδο και υποβιβαζεις την νοημοσυνη και των δυο μας με χαζομαρες αλλα πανω απο ολα γιατι με βαζεις στο ιδιο επιπεδο με τους χρυσαυγητες.

      Διαγραφή
    8. αποσύρω αυτό με τους χρυσαυγήτες, γιατί έχεις δομημένο λόγο.


      κάααααααπου σε ξέρω εσένα....σίγουρα τον έχω ξαναδεί αυτό τον τρόπο έκφρασης.
      Μίλα υπόδουλε της μπέρτας της ανωνυμίας σου, μίλα Strider των μπλογκς. Μίλα νυχταρεδάνθρωπε που υποκρίνεσαι καρκίνο στο λαιμό για να κρύψεις ότι είσαι ορφανός δισεκατομυριούχος

      Διαγραφή
    9. αφού τα κατάφεραι αυτός μπορούν όλοι

      Χάνος είνε μάναμ και συστήνεται σαν Πάνος

      Διαγραφή
    10. σηστύνεται

      Διαγραφή
    11. νΝα με σχωρας τον αλκοολικο που ακομα δεν εχω συνελθει ααπο τις αγαμιες των χριστουγεννων και συνεχιζω για τ τα καλα τα μεθυσια στο Πασχα

      πρεπει να φταιει οτι ειμαι αγαμητος βλακας.

      1000

      Διαγραφή
    12. ακόμα καρποφορεί το γυναικάκι σου χείλια;

      τράβα κάνε κάνα μπότοξ στα μουνόχειλα και μια λεύκανση και το συζητάμε, στο σταβρό που σου κάνω


      Διαγραφή
    13. κρυφα απε ουλους

      Διαγραφή
  3. Επειδή στο fb τα πάντα χάνονται στον καιρό, ξαναγράφω εδώ το σχόλιο μου.

    Επική πένα, φανταστική εξέλιξη στην ιστορία. Ενδιαφέρον αντιήρωας ο Λύκος με μηδενικό ενδιαφέρον για τη ζωή των άλλων. Ένα θηρίο που ζει για το σήμερα, σήμερα. Θα παραμείνει θηρίο αφήνοντας θρηνωδίες στο περασμά του ή θα γίνει μεγάλος ήρωας με ανθρώπινες ευαισθησίες, ευγεργέτης, προπομπός του καλού και λατρεμενος ηγέτης;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ αυτός ο Elkador, μας έχει καταστρέψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή