Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΡΙΠΑΤΟ ΜΟΥΝΙ




χαιρετώ τους πάντες

για όσους δεν με ξέρουν, είμαι ο Χωστήρας, ένας διάσημος μπλόγκερ και το next best thing στο ίντερνετς.


σήμερα θα μιλήσω για άσχετα πράματα για να δικαιολογήσω και τον τίτλο της ανάρτησης που είναι κι αυτός άσχετος

για παράδειγμα


ο Thomas the Barbarian ξέχασε ότι τα γενέθλια της Πυονσέ ήταν 4 Σεπτέμβρη, δεν έστειλε δώρο κι έχασε και την τελευταία ευκαιρία του να φωτογραφηθεί μαζί της....κάπου κάτω από τα βυζιά της, την ώρα που τον σαπακιάζουν οι σωματοφυλακτικοί της.....που πας ρε Κατσαπλιά;;;




















αντικείμενο πόθου





 
Κατσαπλιάς








 αντικείμενο πόνου (a.k.a. Julius)
με αυτό θα τράκερνε ο Θωμάς






 αυτά για σήμερα

 






















23 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όταν δέρνουν κάποιον, τον δέρνουν στο πάτωμα, μπροστά στα μάτια της γκόμενας, δηλαδή κάτω από το βυζί, ο Περής είναι ακίνδυνος

      Διαγραφή
    2. Κανονικά θα απαξιούσα ακόμα και να σου απαντήσω, αλλά α) ο συμπαθής κατά τ'άλλα Τζούλιους μου έκλασε μια μάντρα αρχίδια, β) αν θες να ξέρεις το ίδιο το τρίπατο μουνί δήλωσε ότι είμαι το καλύτερο δώρο που της έχεις κάνει ο θεός και γ) όχι και κάτω απ'τα βυζιά ρε μαλάκα. Δεν είμαι και ο Περίνιο.

      Διαγραφή
    3. Δεν ξέρω γιατί διέγραψα το σχόλιο από πάνω. Κι άντε γαμήσου. Κι όλο λες λες λες αλλά τελικά όλη την ώρα με μένα ασχολείσαι.

      Διαγραφή
    4. κάθε Μπάτμαν χρειάζεται να προσέχει και να προβάλλει τον Ρόμπιν του....για να μην τον μαχαιρώσει πισώπλατα

      Διαγραφή
    5. Μπάτμαν είσαι; Καλά, τραγούδα. Το πολύ για Κάτμαν κάνεις.

      Διαγραφή
    6. I am Batman, not the hero this city needs, but the one it deserves kai tethia

      Διαγραφή
    7. Κι εγώ είμαι ο Harvey Dent. Όχι, ψέματα. Ο Διπρόσωπος είναι ο Harvey Dent.

      Διαγραφή
    8. way to go bro, μόλις έμεινες χωρίς ρολο.......χαρτιού υγί...ηγέί....ιγί......κωλόχαρτο

      Διαγραφή
    9. Σκάσε ρε, προσπαθώ να κάνω σωστή διανομή. Το βρήκα. Είμαι ο Μπέην. Κι άντε και γαμήσου.

      Διαγραφή
    10. Ποιος είναι ο Μπέην βρε παιδια μήπως είναι κορίτσις;

      Διαγραφή
    11. Εσύ να κόψεις το pblogs, σε χαλάει. Ο Μπέην είναι ο βασικός αντίπαλος του Μπάτμαν στο Νταρκ Νάιτ Ράιζες που γαμάει όλη τη Γκόθαμ και τελικά ο πουστρίγκος νυχτεριδοφιλαράκος μας ψοφάει.

      Διαγραφή
    12. mono pou o Bane sthn tainia trwei to pio apolyto friendzoning pou exw dei kai klaei sa koritsaki!

      Διαγραφή
    13. Που αν εξαιρέσεις το "κλαίει σαν κοριτσάκι" είναι η ιστορία της ζωής μου. Είπαμε, αν ξέρω να κάνω ένα πράγμα σωστά, είναι η διανομή ρόλων.

      Διαγραφή
  2. O Mπάτμαν είναι φλώρος και ύποπτος πισωγεμίσματος ανάμεσα σε νεαρό άγουρο αγοράκι και ρυτίδιασμενο μπάτλερ. Είναι ο σούγκαρ ντάντι του Ρόμπιν και ο Ρόμπιν είναι γκολντ ντιγκερ.

    Σας γαμάει όλους ο Θορ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι αλλά εγώ κάνω όρθιος γλυφομούνι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αλλά για τους "μερακλήδες" ξεκάλτωτους στο Ζάπειο το βράδι...είσαι απλά μια "πουτσομπουκιά".

      Διαγραφή
  4. adiko exw pou lew pws o xwsthras einai o titanomegistos blogger;akou katsaplias.axaxaxaxaxa,xronia eixa nakousw afth th leksh.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγώ, αλλά για να λέμε τα σύκα-σύκα και τον Κούλη-Κούλη, τη λέξη την είχα διαβάσει πριν καιρό στο "ψυχής ιατρίον", απλά εγώ ξέρω να τη χρησιμοποιώ καλύτερα. Καλημέρα αγαπάκι!

      Διαγραφή