Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Ο ΧΩΣΤΗΡΑΣ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΕΙ, ΜΕΡΟΣ ΖΗΤΑ (ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΣΩ ΑΠ' ΤΟ ΓΚΡΕΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΡΙΞΩ)





τι κάνετε αθρώπες μου;!;!

καταρχικώς θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη απ' αυτούς που τα σχόλιά τους εκρεμούσαν και δεν εμφανίστηκαν στις αναρτήσεις και αυτοί ήταν: Διπρόσωπος, Ελένη, ΝαμΝάιρα,Δάφνη, Μαρία και Καννίβαλός, αλλά δεν ξέρω τι είχε συμβεί και τα είχε ο μπλόγκερ καταχωρήσει προς έγκριση. Τώρα είναι όλα δημοσιευμένα....ίσως ο μπλόγκερ μου είναι ρατσιστής ή κάτι τέθοιο και θα πρέπει να τον αλλάξω με έναν πιο γκάνγκαστα


γι' αυτούς που δεν με ξέρουν, είμαι ο Χωστήρας, ένα τέλειο μηχάνημα αναπροσαρμογιστικότητας, ένας άνθρωπος με φυσικό ταλέντο στα πάντα και με πολλά πτυχία στην ανθρώπινη και εξωγήινη σεξουαλική αναπαραγωγή


 σήμερα και για ακόμη μία φορά θα απαντήσω στα ερωτήματα που σας απασχολούν





Ποια είναι η απόλυτη ερώτηση;


οποιαδήποτε ερώτηση που διατυπώνεται από άντρα σε άντρα. Η εμπλοκή γυναίκας σε ερώτηση, είναι απαγορευτική και άχρηστη μια και μπορεί να ενέχει λέξεις όπως: "ίσως", "μπορεί","δεν έχω κάνει αποτρίχωση", "δεν σου μαγείρεψα"






Πώς θα κάνω μια κοπέλα να καταλάβει ότι την θέλω;


είναι πολύ απλό, βρίσκεις μια καλή δικαιολογία την ώρα που μιλάτε και βγαίνεις λίγο από το δωμάτιο. Ξαναέρχεσαι, την πλησιάζεις αθόρυβα από πίσω και της κλείνεις το στόμα με χλωροφόρμιο, τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει η φύση





Γιατί σ' εμάς τις γυναίκες αρέσουν οι άντρες σαν κι εσένα Χωστήρα;


είναι απλό και κατανοητό, αλλά είστε γυναίκες και δεν θα το καταλάβετε




Γιατί εδώ και αρκετούς μήνες η κοπέλα μου με πιέζει να παντρευτούμε;




γιατί την άφησες έγγυο





Ποιόι είναι αυτοί οι "Κοντός", "Παρθένος","Καννίβαλος","Τρολλ-φαντή" που αναφέρεις;



Ο Κοντός είναι ένας τύπος που για να μπει στο αμάξι του θέλει γρύλλο, ο Παρθένος είναι ένας άλλος που κατακαλόκαιρο αντί να τρέχει γύρω από φουστάνια, κάθεται και γράφει άρθρα με θέμα πώς θα ήταν αν έβγαινε έξω, ο Καννίβαλος είναι ένας άλλος τύπος που επειδή δεν ξέρει ορθογραφία ντρέπεται να γράψει άρθρα και η Τρολλ-φαντή είναι μία που τρώει μαλακίες και τα θεωρεί γκουρμέδες






θα βρω κοπέλα με το facebook;




ναι, αν κάνεις sign-out





 Πώς θα κάνω το σπέρμα μου να έχει πιο ωραία γεύση;

κατ' αρχάς σταμάτα να το δοκιμάζεις.
Μετά πρέπει να φάς ένα γκεσε γιαούρτι με μέντα και σου υπόσχομαι ότι η κοπέλα σου θα το εκτιμήσει γιατί λέει έχει μια γεύση μοχίτο-καραμελέ και οι γυναίκες γουστάρουνε τέτοιες αηδίες, αλλά θα πρέπει να της βγάλεις το φύμωτρο πρώτα.

τρικ: δεν πρέπει να την λύσεις και ούτε να αφήσεις ξεκλείδωτη την πόρτα του υπογείου που την έχεις δεμένη εδώ και μερικούς μήνες










 

30 σχόλια:

  1. Εγώ ρε φίλε δεν ξέρω να τρώω? Τα καλύτερα ψάχνω και βρίσκω! Καλές οι γκουρμεδιές αλλά μόνο για φιέστες έτσι να έχει και το κατιτίς πικάντικο στην όψη! Αλλά στα γούστα μου είμαι μεσογειακιά! Μόνο ντόπια προϊόντα, φρέσκα και καλομαγειρεμένα! Στην κατάψυξη έχω μόνο παγάκια για να καταλάβεις...Μιλάς κι εσύ που πίνεις το χθεσινό καφέ χωρίς καλαμάκι??? Η μήπως σημερινό καφέ σε άπλυτο ποτήρι χωρίς καλαμάκι??? χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χθεσινός καφές με τα υπολλείματα του προχθεσινού καφέ, ο συνδιασμός είναι άπαιχτος και η πατέντα ονομάζεται "φραππές-ροκφορ", λόγω των μυκήτων που έχουν κατοικήσει στα χείλη του σέηκερ

      Διαγραφή
  2. Ρε μαλακοκάβλη πνίγηκα με τον καπνό του τσιγάρου μου.

    Γιατί σ' εμάς τις γυναίκες αρέσουν οι άντρες σαν κι εσένα Χωστήρα;

    Η απάντηση σου δεν μπορώ να πω πως με κάλυψε απόλυτα.
    Για τον κοντό η μπιχτή και πάλι με αφήνει αδιάφορο καθώς το αμάξι μου έχει σκαλοπατάκια στην θέση του οδηγού. ΜΑΛΑΚΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νταλίκα; Με sign 'Truck drivers are the best lovers';;
      [ωραία απάντηση dear Peri)

      Διαγραφή
    2. αμ δε που έχει νταλίκα ο Γκίμλι....μια ισπανικιά μαλακία έχει που την έχει καγκουρέψει τόσο που το αμάξι έχει πετάξει φράντζα-φράχτη στο καπό. Το έχει κοντύνει κιόλας ο μαλάκας με την πρόφαση ότι "είναι πιο σπορ", αλλά στην ουσία έχει ακόμα τραμπολίνο στο οποίο πηδάει για να μπει μέσα

      Διαγραφή
    3. Τύριον παρακαλώ, όχι και Γκίμλι

      Διαγραφή
    4. ναι το "γκέη οφ θρόουνς σε μάρανε".....γιδοτύριον

      Διαγραφή
    5. Μαλάκα μην με προκαλείς γιατί θα σε ντροπιάσω στο κοινό σου. Μην τα βάζεις με τον Perinio
      Θα γαμηθείς και θ α σ α ρ ε σ ε ι

      Διαγραφή
    6. Καλά σου λέει ο Περης (για δεύτερη φορά). Ο Γκιμλι είμαι εγώ, μη μπερδέυεσαι. Η διαφορά είναι στο μούσι.

      Διαγραφή
  3. Αυτό για το facebook το κλέβω χτες κιόλας. Άρα πριν το γράψεις άρα το είπα πριν από εσένα.

    Για να κάνεις μια κοπέλα να καταλάβει ότι τη γουστάρεις, το ντιρέκτ είναι η καλύτερη λύση.

    Αλλά για καλύτερα αποτελέσματα βεβαιώσου ότι σε γουστάρει πρώτα. Κι αν δε σε γουστάρει, δε χρειάζεται χλωροφόρμιο, μπορείς να την υπνωτίσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μ' αυτές τις κλεψιές με έχετε καταντήσει γκάνγκστα

      το ντιρέκτ στα μούτρα και ο υπνοτισμός δεν είναι η σωστή προσέγγιση γιατί οι γυναίκες δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει "στα ίσα", άρα μου αποδεικνύεις ότι ούτε κι εσύ έχεις πηδήξει, οπότε κάτσε πάγκο με το Θωμά

      Διαγραφή
    2. AXA!
      AXAXAXA!!
      AXAXAXAXAXAXAXAXA!!!
      AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA!!!!
      AAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX!!!!!

      Πρέπει κάποια στιγμή να μιλήσω για εμένα...

      Και δεύτερον, τώρα τι να σου πω, με υπνωτισμό όχι μόνο πέφτει αλλά δε θα σου κάνει μήνυση μετά. Μη σου πω ότι κολλάει για πάντα!

      όχι δηλαδή ότι το έχω κάνει εγώ, αλλά κάτι ξέρω...

      Διαγραφή
    3. ο σωστός τρόπος του γκάνγκστα είναι 2-3 roufies στο νερό που πίνει, αν είσαι παρθένος ακόμα δοκίμασε υπνωτισμό με φέτα Ντιρόλο σαν την διαφήμηση, μπορεί να μην πετύχει, αλλά τουλάχιστον η κοπέλα θα καταλάβει με τι μαλάκα έχει μπλεξει

      Διαγραφή
  4. Και πολύ καλά κάνει. Με τέτοια ζέστη ούτε να βγαίνεις έξω είναι ούτε βέβαια να τρέχεις.
    Υ.Γ: Είσαι μισογύνης και ρατσιστής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ είσαι ρατσιστής και αντιχρονιστικός, εγώ αγαπάω τις γυναίκες....από πίσω και δεμένες πισθάγκωνα

      Διαγραφή
  5. Ο σπερμοβρώμας είναι ο Καννίβαλος. Καρφώθηκε στο τελευταίο ποστ του Περίνιο...Μου χα χα. Μα το μουστάκι του Λι Βαν Κλιφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εθεάθη στο μπλόγκ σου να λέτε για ανορθογραφία και σπερματόμπιχλα...Η γοητεία του μπλογκ μου σε συνδιασμό με την μυρωδιά καλέντουλας του πουλιού μου, σε κάνουν να φέρεσαι σαν κακιά μαμουρίθρα..

      Επειδή βλέπω (το αντίθετο απο μένα) πολλές αναρτήσεις,μάλλον την μόνη σχισμή που πέρασες κάτι ολο το καλοκαίρι, ηταν ο κουμπαράς σου..

      Διαγραφή
  6. Χμμμ κάπως μπρουτάλ το post, ποιος ξέρει... μάλλον the surf's not up ή το κοινό του Σεπτεμβρίου δεν αξίζει ηρωισμούς...
    'Ομως.. αλήθεια πότε είχαν πρόβλημα τα σχόλιά μας; Απαντήσεις δεν είχαμε αλλά εμείς (εγώ δηλαδή) βλέπαμε όσα και σήμερα.
    Καλά γραψίματα τώρα που γκρίζαρε το φως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν είχαν ΟΛΩΝ τα σχόλια πρόβλημα, μόνο μερικών και ήταν 5-6 και ένα από αυτά ήταν και δικό σου σε ανάρηση μερικών μηνών παλιά...

      δεν είναι το ποστ μπρουτάλ, εγώ είμαι πολύ άντρας κι εσείς οι γυναίκες φοβάστε την υπερβολικιά αντρίλα και την υπερξεχύληση τερετοστερονίνης

      Διαγραφή
    2. Κάτι άλλαξαν στο blogger, γι αυτό γαμήθηκαν τα σχόλια. Κι εγώ που τα'χω moderated είδα προς έγγριση σχόλια που είχα ήδη εγκρίνει. Τρέχα γύρευε..

      Διαγραφή
  7. Για το σπέρμα συνιστάται και χυμός ανανά (αηδία, το ξέρω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αηδία-ξαηδία, εγώ τον αγοράζω, κι ας μην τον πίνω ποτέ (από το κουτί)

      Διαγραφή
    2. H Ephee είναι κι αυτή OG (original gangsta), έχει τον ψηλό δεμένο στην υπόγα και τον ταΐζει για να τον έχει μετά πουτανάκι. ΑΠΙ αν βρίσκεις τον χυμό ανανά αηδία τότε είσαι ρατσιστής και δεν έχεις ιδέα από γευσηστερογνωσία, γκουρμέδες και άλλα τέθοια

      Διαγραφή
    3. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! Ο ψηλός δε χωράει στην υπόγαααα!
      Δοκίμασε ανανά-καρύδα και ζήτα γνώμες ;)

      Διαγραφή