Τρίτη, 20 Δεκεμβρίου 2011

ΧΩΣΤΉΡΑ ΜΙΞ

  Κατ' αρχήν θα χώσω το status του Κολοκοτρώνη στο fb το οποίο έφτιαξα,μετά από μια εύστοχη ερώτηση της NamNaira στην προηγούμενη ανάρτηση που έκανα και είχε θέμα "πώς θα κηρύσσονταν η επανάσταση του 21' αν υπήρχε τότε fb"


http://thewallmachine.com/gapAJf.html

Και συνεχύνω...
Ο Mikeius έκανε πολλές φορές λίστες με κατηγορίες ανθρώπων που τους αξίζει θάνατος.Να μία: 
http://faeenamalaka.blogspot.com/2009/05/blog-post_11.html

αλλά δυστυχώς δεν κατονόμαζε προσωπικά κάποιους.




Από την άλλη ο Διπρόσωπος μας έδωσε μια ονομαστική λίστα κάποιων που τους αξίζουν αποτρόπαια μαρτύρια:
http://diprosopos.blogspot.com/2010/08/blog-post.html

...αλλά είναι πολύ μικρή σε σχέση με τον αριθμό αυτών που πραγματικά το αξίζουν.


Εδώ στο ocelebritis ντοτ μπλόγκσποτ ντοτ κομ θα προσπαθήσουμε να γεφυρώσουμε τις διαφορές που χωρίζουν αυτά τα δύο αγόρια και να τα κάνουμε να μονιάσουν,καταρτίζοντας μια λίστα με ανθρώπους που τους αξίζει βασανιστικός θάνατος.












1.












Αυτός ο λιπόσαρκος μαλάκας καθώς και όλο το τμήμα μάρκετινγκ που ανέλαβε τη διαφημιστική εκστρατεία της εν λόγω εταιρίας χρίζουν επειγόντως ληστείας μετά φόνου....ΓΙΑΤΊ Ο ΤΖΆΜΠΑΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΕΘΆΝΕΙ.






2.εδώ θέλει λίγη υπομονή το θέμα.Πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο,θα βρεθείς στην κεντρική σελίδα του mega σε θέματα πολιτισμού.Πας στο τέταρτο βίντεο στις 18/12 με τίτλο "ένας χορός μεταμφιεσμένων",αγνοείς το 30 δευτερολέπτων βιντεάκι που έχει και βλέπεις την ανταπόκριση από το Μέγαρο Μουσικής:


http://www.megatv.com/megagegonota/summary.asp?catid=17637#toppage

Το μέγαρο αυτό καθεαυτό δεν είναι κατάπτυστο και δεν αξίζει καταστροφή...νομίζω εγώ.
Αυτή που τα αξίζει αυτά είναι η Μαρία Παπάδη,η ανταποκρ....Η ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΉ ΑΝΤΑΠΟΚΡΊΤΡΙΑ του μεγάρου.Και ερωτώ:
Με τι γαμημένα κριτήρια επιλέχθηκε αυτή η ζωντανή επιμιξία μεταξύ χειρόφρενου και οργασμού να κάνει ανταποκρίσεις εκεί;;;;;; Όταν την ακούς να μιλάει νιώθεις τα σάλια της να τρέχουν.Και με τι κάβλα προφέρει τις λέξεις "Τσαϊκόφσκι","μπαλέτο","χορωδία";!;!;!
Στον απόλυτο οργασμό με έξτρα squirting φτάνει όταν προφέρει τις λέξεις: "όμιλος Λαμπράκη"!!!
Μ-Α-Γ-Ι-Κ-Ο!!!
Μιλάμε για τσόντα με άλογα και γυναίκες-νάνους και με σκηνοθέτη το Woodman!!!
Προτείνω απόλυση από παντού,mega και μέγαρο...μετά θα αυτοκτονήσει!!!


3.

















Αααααυτός εδώ ο μαλάκας ο Μπεχλούλ από το ντούρκικο σήριαλ.
Κάθε μέρα πάω στο γυμναστήριο και κάνω 45 λεπτά ποδήλατο μπροστά από τις τηλεοράσεις.Δυστυχώς τα κατιναριά εκεί μέσα είναι πολλά και θέλουν να βλέπουν ντούρκικα.
Λέω κι εγώ:"αφού δεν έχει τίποτ' άλλο να δω,ας κάτσω να δω τουλάχιστον το συνάδελφο μαλλιά να τα κάνει όλα πουτάνα και να γίνεται ο μαλάκας της παρέας με τα κόμπλεξ του".Ευτυχώς χωρίς ήχο,γιατί θα ξενέρωνα,αφού τα τούρκικα ηχητικά μοιάζουν με κορεάτικα που τα στραβοχύσανε.
Κι εχθές επειδή η ψώλα η Μπιχτέρ του είπε ότι πιο πολύ αγαπάει τα μαλλιά του,απ' ότι τη Νιχάλ (το καβλάκι που μοιάζει με ονειροπαρμένο ελφ),
ΠΉΓΕ Ο ΜΑΛΆΚΑΣ ΚΑΙ ΚΟΥΡΕΎΤΗΚΕ ΣΑ ΦΑΝΤΆΡΟΣ.
Πριν θανατωθεί προτείνω....θάνατο προδότη


4.
















Ποτέ δεν πίστευα ότι αυτή η πούστρα θα μόστραρε μες στη μπλογκάρα,αλλά να που ήρθε η μέρα του Αγίου-Νίντζα και είχα κάβλες για κράξιμο!!!
Έχει τύχει να κάτσω και να δω "Φώτης και Μαρία live",όχι τόσο για...ας μην κρυβόμαστε,καθόμουν να δω τη μιλφάρα τη Μπακοδήμου και τις μαγευτικές βυζάρες της που ξυπνούν μέσα μου πρωτόγονα ένστικτα θηλασμού και όχι μόνο!!!
Όταν όμως η κάμερα εστίαζε στον παραπάνω λουγκρέητορ ένιωθα τα σωθικά μου να καίγονται.Αυτ...δεν μπορώ να καθορίσω και το φύλο του...αυτό τελοσπάντων είναι μια ΚΑΚΙΑΣΜΈΝΗ ΑΔΕΡΦΗ κυρίες και κύριοι.Ακόμα και με χαμηλωμένο ήχο,μέχρι και η γλώσσα του σώματός του προδίδει τη θηλυκή πλευρά του Χίτλερ.
Πιστεύω ότι αν τον δέσεις και τον πετάξεις δίπλα στη Μαρί Κυριακού (σεβασμός ρε μουνιά),θα πεθάνει από υπερβολική δόση καλοσύνης και θηλυκότητας.


5.




















Οι νυν και πρώην ένοικοι ετούτου εδώ του κτηρίου.Βολεύομαι και με απλή και άμεση εκτέλεση άνευ βασανιστηρίων.




7.












Όταν την είδα με ααααυτό του πουκάμισο σε αφίσα στο Ηράκλειο κόντεψα να πάθω αιμορραγία από τα μάτια,ενώ το διάφραγμά και ο εγκέφαλός μου πάλευαν για έναν άμεσο θάνατο.Ειδικά αυτό το δίπλα-στην-αγροτιά πουκάμισο κόντεψε να με τελειώσει.Για έναν αποτελεσματικό θάνατο προτείνω να παρακολουθήσει όλα τα βιντεάκια της Γλυκερίας!!!


9 και 10 και 11....και 12.
























































































ΝΑΙ ΤΑ ΛΈΩ Ο ΧΡΥΣΌΣΤΟΜΟΣ!!!!
Αν η ψευτοκουλτούρα και η δήθεν καλλιτεχνική φλέβα έχουν κάπου τις πηγές τους,αυτές είναι τα 4 αυτά φιλοχρήματα γκόμπλιν.
Ας μην ξεστομίζω όμως κατηγορίες χωρίς αιτιολογία.
Τζούλια Ρόμπερτς: ηθοποιός με αποτρόπαια μεγάλα χείλη,γλυκανάλατη και ΠΆΝΤΑ ΜΑ ΠΆΝΤΑ απογοητευμένη με τα γαμημένα πάντα.
Ελευθερία Αρβανιτάκη: τραγουδίστρια με αποτρόπαια μεγάλα χείλη και τσιρίδα-κατρουλιό που εξαερώνει πετρώματα από το φλοιό της γης.Στον κόσμο της και στον κόσμο των οπαδών της νομίζει ότι η αποστολή της είναι να αναβιώσει τη βυζαντινή και μικρασιατική μουσική.Στον πραγματικό κόσμο σπάει αρχίδια.
Χάρις Αλεξίου: τραγουδίστρια με απίστευτα μικροσκοπικό ανάστημα.Δεν έχω θέμα με το ύψος γιατί και ο γίγαντας ο DIO έπρεπε να ανέβει σε σκαμνί για ν' ανέβει στην καρέκλα.Το θέμα είναι ότι,χρηματικά μιλώντας, εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την οποιαδήποτε σχέση είχε με το Λοΐζο τραγουδώντας πίπες.Έχει τις ίδιες πεποιθήσεις για το ποια είναι,με την Αρβανιτάκη και αποτελεί επίσης σημείο αναφοράς κάθε μεθυσμένου ψευτοκουλτουριάρη που χύνει βλέποντας σφυροδρέπανο και τραγουδάει "τη μικρή Νεφέλη" που πνίγει το κουνέλι.
Άλκηστις Πρωτοψάλτη: τραγουδίστρια με ψυχή πιο ξεπουλημένη κι απ' του Φάουστ.Ας θυμηθούμε μερικές στιγμές της λαμπρής καριέρας της:
Διαφήμιση της Millenium Bank...λες και ο Έλληνας δεν ήταν ήδη κατεστραμμένος αρκετά




Κατάπτυστη διασκευή με drum-machine και άθλιους "ζήτω οι γυναίκες-κάτω τα γουρούνια οι άντρες" στίχους στο this is how you remind me των Nickelback...ας τα βάλω και τα 2 δίπλα-δίπλα για να γίνουν οι συγκρίσεις από όσους δεν έχουν ακόμα πειστεί:


δες εδώ φάτσα που θέλει και NIckelback μη γαμήσω




πάρε εδώ και το ορίτζιναλ (που μου γάμησε τη ζωή)




και μετά έκανε και την ακόμα χειρότερη παπαριά....


γκαβλοκόμματο:




και διασκευή της καραμπουτσακλάρας:




πάρε κόσμε και δες χάλι που το αναδεικνύεις σε "υψηλή τέχνη".


Κάθε φορά που ακούω "έλα μωρέ και ο καλλιτέχνης χρειάζεται λίγο να ξεσκάσει για να ξαναπεί καλά τραγούδια" έχω να πω ότι:
1.ΑΑΑΥΤΉ έχει πει 2-3 καλά τραγούδια σε όλη της την καριέρα
2.δεν σου επιτρέπεται να γαμάς το αυθεντικό κομμάτι σε επίσημη δισκογραφία
και 3.έκτος του ότι το "ωραίο" είναι υποκειμενικό,την ίδια φράση με το "ξέσκασμα" την είχα ακούσει και μετά το LOAD των κατάπτυστων...
ακόμα ξεσκάνε αυτοί;;;;;




Στα σχόλια ας προσθέσει ο καθένας και τις δικές του προτάσεις



17 σχόλια:

  1. de th les kai proswpopoihsh ths kalosunhs thn kuriakou mh leme malakies..filan8rwpia me 3enh tseph.mh poume gia to maik to fasolakh th kourada thn prasinh.na valeis ki authn.telos
    xteo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από την πολλή καύλα για κράξιμο ξέχασες να βάλεις 6 και 8. Ακόμα εδώ είσαι; Κατά τα άλλα δεν είχα καμία ιδιαίτερη φαγούρα για την Αλεξίου, την παπάρω του Μέγκα και τον Ντουρκαλά, για όλους τους άλλους συμφωνώ, επαυξάνω και απορώ γιατί δεν έχει γίνει ακόμα του Three Mile Island εδώ μέσα.
    Τη Διαμαντοπούλου την έβαλες κι εσύ μέσα στους τριακόσιους αλλά αξίζει ιδιαίτερη μνεία πιστεύω. Πήρε την παιδεία και τη γάμησε ανάποδα. Και δε λέω για το φιάσκο με τα βιβλία. Αυτό θα είχε λυθεί μέσα σε πέντε λεπτά με μια πολύ απλή κίνηση: βάζεις τα μαλακισμένα να επιστρέφουν τα βιβλία στο τέλος της χρονιάς και αν δεν ή τα επιστρέψουν σα γαμώ το Χριστό τους πληρώνουν την αξία τους. Το "Νέο Λύκειο" πώς το βλέπεις; Τάχα μου πρωτοπορία και ούτε οι ίδιοι ξέρουν τι κάνουν. Πειράματα με αληθινά πειραματόζωα κάνουν. Θα ακουστώ τώρα μαλάκας αν το πω αλλά πραγματικά ταιριάζει: ΣΤΑ ΤΡΕΝΑ!
    Δεύτερο ανθρώπινο καθίζημα που προτείνω: Νίκος Μουτσινάς. Βάζεις σαν άνθρωπος τον Άλφα να δεις Κατερίνα Καινούργιου και -κυρίως- Μαρία Ηλιάκη να έρθεις να στρώσεις επιδερμίδα και τσουπ! Να τος πετιέται από ψηλά ο πούστης!
    Τρίτη και μακρύτερη πρόταση: Στέφανος Χίος. Τα λόγια είναι περιττά. Είναι τόσο ελεεινά τρισάθλιος που αν τον είχαν γεννήσει η Τατιάνα και ο Εισαγγελάτος θα πήγαιναν οικειοθελώς να τον πετάξουν στον Καιάδα. Και μίνι ψόφος στον Κανάκη που φέρνει τον τριμάλακα στη συσκευή μου. Μίνι ο ψόφος στον Κανάκη για δύο λόγους: α) για τα ανέκδοτα του Στάθεως που δίνουν νέα διάσταση στο χιούμορ και β) (εννοείται) για Ευγενία και Σουρωμένη απ'τον Πειραιά. Αλλιώς θα ήταν το νούμερο τέσσερα. Άλλος πίθηκας από κει. Είμαι πολύ μικρός για να αρχίσω χάπια για πίεση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα και πάλι.

    Γλαφυρός σαν τον Κωστάλα (στη straight εκδοχή του), αιχμηρός σα νυστέρι μετά τον κλίβανο, και ακραίος σαν το Ζόχαν ("You Don't Mess with the Zohan") ως είθισται ο Χωστήρας. Tα σέβη μου στη γραφή. Είδα φως και μπήκα λίγο απλά να πετάξω τη μαλ... σόρυ, να εστιάσω την ταπεινή μου γνώμη στα μόνα σημεία που εκείνη δεν παραλληλίζεται αλλά ίσως και κατακορυφώνεται. Δεν θ' ασχοληθώ με τίποτ' άλλο πέραν αυτών των σημείων διότι σε όλα τα υπόλοιπα είμαι λίγο-πολύ-τίγκα σύμφωνος.

    Το αν η Αλεξίου εκμεταλλεύτηκε τον Λοΐζο (και ποιος δεν το 'κανε..) είναι άσχετο με την ποιότητα της φωνής της για τα είδη που έχει τραγουδήσει. Αυτό το επάγγελμα (όπως όλα) δουλεύει με πηγαδάκια και κολλητιλίκια, δηλαδή μια κακώς εννοούμενη εφαρμογή της "συστατικής επιστολής", της εμπιστοσύνης σ' ένα συνάδελφο για εξεύρεση υπαλλήλου/συνεργάτη κλπ. Επίσης τυχαίνει η Αλεξίου (όπως κι η Μαρινέλλα κατ' ουσίαν) για πολλά χρόνια να ηχογραφεί μόνο δεύτερες (αρχής γενομένης με το "Παποράκι του Πουρνόβα") μέχρι να της εμπιστευτούν τις πρώτες φωνές και την επακόλουθη δισκογραφία. Επίσης τυχαίνει γι' αυτή να έχουν διθυραμβίσει Θεοδω, Χατζηδά, Ξαρχά, Μαρκό, Λεοντή και ΟΛΟΙ οι "μεγάλοι συνθέται" του λεγάμενου εντέχνου και λαϊκού πενταγράμμου συν όλους τους σύγχρονούς κι επόμενούς της τραγουδιστάδες. Για την περίπτωση Αλεξίου ειδικά και το ξεκίνημά της αξίζει κανείς να ανατρέξει στο γαμηστερότατο βιβλίο "Πίσω από το τζάμι" του ιστορικού ηχολήπτη της Columbia Γιάννη Παπαϊωάννου. Κι εδώ να ξεκαθαριστεί κάτι: δεν την ακούω, δε με τρελαίνει και γενικά δεν ακούω το λεγόμενο "εντεχνο", "εντεχνολαϊκό" κλπ. Σε κάθε περίπτωση απλά ήθελα ν' αναφέρω πως το ζήτημα Αλεξίου είναι αρκετά βαθύτερο απ' όσο το εξετάζεις εδώ. Επίσης θέλω να ισχυριστώ ότι δε φταίει η ποιότητα των ακροατών για την ποιότητα του τραγουδιστή (τουλάχιστον όχι τόσο άμεσα όσο ευθύνεται ο στιχουργός, ο συνθέτης και βέβαια το διαφημιστικό τμήμα της δισκογραφικής). Αναφορικά με το "εγώ" της Αλεξίου δεν μπορώ να έχω τεκμήρια υπέρ ή κατά παρά μόνον κάποιες συνεντεύξεις που έχω διαβάσει (κι ας μην την ακούω) στις οποίες φαίνεται να ξέρει τι λέει, να μη φαίνεται καλάμι καβαλημένο, ασχέτως τυπικότητας συνέντευξης κλπ. Εδώ επίσης ν' αναφέρω ότι η Αλεξίου βρίσκεται βαθιά στην εκτίμηση του Σπάθα με τον οποίο ουκ ολίγες φορές έχουν συνεργαστεί. Και, επαναλαμβάνω, δε μ' αρέσει, ειδικά ο τρόπος που διαχειρίζεται τη ρυθμική αγωγή ενός τραγουδιού καθώς και κάποια σύμφωνά της (ναι είμαι πολύυυυυ ψείρας).

    (συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αναφορικά με την Πρωτοψάλτη:

    Στατιστικά δε γίνεται να έχει πει μόνο 2-3 καλά τραγούδια σε μια καριέρα 35 ετών με 25 προσωπικούς και 20 συμμετοχές. Ξέχνα τις συμμετοχές. Στους 25 προσωπικούς και μόνο με δέκα (ας πούμε) τραγούδια ανά δίσκο έχουμε 250 τραγούδια. Εδώ ισχυρίζεσαι ότι 2-3 είναι καλά. Αυτό όμως δε δικαιολογεί την 35χρονη αποδοχή τόσο ετερόκλητου κόσμου, από τον κουλτουριάρη ή ψευτοκουλτουριάρη, από το φτωχό, μικροαστό ή πλούσιο, από τον Πειραιώτη ή τον Κηφισιώτη. Δηλαδή τί να πουν κι αυτοί που όντως έχουν 2-3 καλά τραγούδια εδώ και 35 χρόνια αλλά είναι για το μπόγια; Άσε που το "καλά κομμάτια" θέλει κουβέντα: Για ποιούς; τους εντεχνολαϊκούς; τους ρεμπετολαϊκούς; τους έντεχνους; τους μπαλαντιάρηδες; τα γκομενάκια; Διότι έχει ηχογραφήσει για όλους αυτούς και πόσους ακόμα. Θέλω με όλα τα παραπάνω να επαναλάβω ότι (θεωρώ) δεν κλείνεται σε μικρές φράσεις η ιστορία και το ποιόν ενός καλλιτέχνη ή "καλλιτέχνη".
    Αναφορικά με τις διασκευές τώρα, πες μου έναν τραγουδιστή που να μην τραγούδησε έστω κι ένα τραγούδι (ακόμη και πρωτότυπο) στανικώς, επειδή έτσι έλεγε το γραμμένο ή άγραφο συμβόλαιό του με την εταιρία; (εξαιρούνται Χαΐνηδες, Ross Daly, Ψαραντώνης, Σαββίνα Γιαννάτου και λίγοι ακόμη). Επίσης πες μου ένα τραγουδιστή που να μην προσπαθεί να κρατηθεί με νύχια και με δόντια από την επικαιρότητα (βλ. διασκευές) για να τα ματσώσει παραπάνω ή για να πλερώσει τα τρέχοντα για τις βίλες του. Κι εδώ με το δίκιο σου θα μου πεις "ας μην τα κάνανε". Και θα σου πω "πάσο, μα αφού τα κάνανε τί να κάνουνε; Αλλάζει ο άνθρωπος απ' τη μια μέρα στην άλλη;". Εδώ πήγα σε λαϊκή την ώρα που έκλεινε και βρήκα τον μοναδικό με ντομάτες ακόμα. Του ζητάω σακούλα χωρίς να ρωτήσω τιμή (ε πόσο να κάνανε;;) και πετάγεται η γυναίκα του και λέει του πωλητή "Αυτές τις έχουμε 1.50 ε;..).
    Με όλα τα παραπάνω πάλι, θέλω να πω πως το ζήτημα διασκευές/επιλογές τραγουδιστή είναι πιο πονεμένο απ' ότι φαίνεται. Κι ότι πριν τον τραγουδιστή υπάρχει ένας άνθρωπος που πρέπει πρώτα να κριθεί. Αλλά πρέπει να κριθεί σαν άνθρωπος.

    Κατά τα άλλα το άρθρο γάμησε, ειδικά η γραφή. Και αναφορικά με το "ξέσκασμα": να πα να γαμηθούν αυτοί που θένε να ξεσκάσουν. Όχι στ΄αυτιά και στις τσέπες μας. Άμα δεν τους καλύπτει πλέον το είδος τους ν' αλλάξουν όνομα και να κυκλοφορήσουν ότι θένε. Άκου 'κει Load... Ακόμα ξεσκάνε αυτοί μ΄εξαίρεση το Death Magnetic που είχε γαμάτες και πωρωτικές ιδέες που δεν ηχογραφήσαν αυτοί (πλην James) και που τα Pro Tools (ή το Logic, δεν ξέρω που γράφουνε) πήραν φωτιά για να γεμίσουν 650MB
    διχασμένης μούφας.

    Φρεναλλακτικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kteo: γιε μου!!!Ο μάικ ο Φασολάκης είναι το προσωπικό μου ίνδαλμα,το 101 στρουμφάκι,ο όγδοος νάνος.Και ναι μεν η Μαρί τα κάνει με ξένες τσέπες,αλλά κάνει φιλανθρωπία και είναι από τις λίγες που δεν εμφανίζονται στα τρισάθλια δελτία του star.

    Thomas:όσο αφορά τη Διαμαντοπούλου,έχεις γράψει καλύτερα απ' όλους τι συμβαίνει στα επικά σου άρθρα και ειδικά στο τελευταίο σου "just the two of us"
    (http://kai-pou-sai-akoma.blogspot.com/2011/12/just-two-of-us-greek-politicians.html),
    γεγονός που με βάζει σε σκέψεις μήπως απατάς το Μπιγιονσάκι με την Αννούλα.Όσο αφορά το Μουτσινά σου προτείνω να δεις την τελευταία του συνέντευξη στο "Πρωταγωνιστές" του Θεοδωράκη...he is gay,but the good kind.Χίος και Αρβύλα μαζί πρώτο τραπέζι Καιάδα με μπάτζυ χωρίς σκοινί.Χάπια πίεσης πάρε γιατί είσαι έτοιμος να κάνεις κι άλλο άρθρο-φτυάρι.

    Φρεναλλακτικέ: θα σου παραθέσω ΜΊΑ στροφή που τραγούδησε η Αλεξίου:
    "Εγω στα νιάτα μου ξημέρωνα,
    Ελλάδα,Ευρώπη,Αμερική.
    Ό,τι αγαπούσα τ' αποθέωνα,αρκεί να ήσουνα εκεί.

    Τραγούδια,στάδια,συγκροτήματα
    καρδιά μου αγάπη μου γλυκιά,
    μας φάγαν όλα μας τα χρήματα,
    αλλά μας έμεινε η ροκιά."

    Και δεν ξέρω να σου πω,από που να ξεκινήσω να κράζω όλο αυτό το ξιπασμένο πράμα...Σίγουρα το μόνο που δεν έμεινε είναι η ροκιά γιατί ποτέ δεν το είχε...ούτε αυτή,ούτε και η Νικολακοπούλου που έγραψε τους στίχους.
    Το ότι έχει φωνή δεν μου λέει τίποτα αν δεν ξέρει πως να τη διαχειριστεί και θα δώσω ένα παράδειγμα:
    Ο νόθος γιός του Απόλλωνα και της Τσεζάρια Εβόρα (θεός σχωρέσ'τη),ο Seal,έγραψε το ιστορικό κομμάτι (και στίχους και μουσική) "Kiss from a rose".Εδώ θα το βρεις στην καλύτερή του,για μένα εκτέλεση

    http://www.youtube.com/watch?v=BsaXDmObEB0

    ...μετά όμως πάτος κι ας έχει φωνή που καβλώνει και ευνούχο.Δεν θα το εμβαθύνο άλλο γιατί νομίζω ότι με κατάλαβες απόλυτα.

    Όσο αφορά την Πρωτοψάλτη και το ετερόκλητο κοινό της,έχω να πω ότι είναι 99% γυναίκες και λουγκριτίες the bad kind.Δεν βάζω τις γυναίκες σε ένα τσουβάλι,αλλά τελικά δεν είναι και τόσο ετερόκλητο το κοινό,από τη στιγμή που κάτι τους ενώνει.Ξέρεις πολύ καλά μια μπάντα που ένωνε σάφώς ετερόκλητα κοινά.Ναι του Queen...and this is diversity my friend.Όσο αφορά τις διασκευές τις με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο.Αλλά υπάρχουν πολλά συγκροτήματα που ήρθαν τα ίδια στην εταιρία με μια γαμάτη διασκευή,αντί να τους την επιβάλλει η ίδια η εταιρία...τόσο γαμάτη που ξερόχυναν στα βρακάκια τους...μια που μου 'ρχεται γρήγορα στο μυαλό είναι αυτή:

    http://youtu.be/b2fB7yR_7_4

    Σ' ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σου και έμαθα αρκετά πράγματα που δεν ήξερα.Σεβασμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι όχι μόνο ανακάλυψες τη Μαρία Παπάδη αλλά με έβαλες και να την ακούσω.
    Την τελευταία φορά που τα νεύρα μου τεντωθηκαν τοσο πολύ ήταν το 2008 όταν άκουσα αυτό:

    http://www.youtube.com/watch?v=V_tspk1ifFI

    ΥΓ: ωραίος ο Μπεχλούλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαχαχαχαχαχαα!!!Ωραία η Βοσνία-Ερζεγοβίνη!!!Τώρα κατάλαβα γιατί όλος ο κόσμος ήθελε να τους βομβαρδίσει!

    Υ.Γ.σε θέμα ομορφίας,το Μπεχλούλ τον έχω για να μου βάζει τα καλαμάκια στα μοχίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία Παπάδη..Με πέθανες... Νόμιζα ότι ήμουν ο μονός που την μισούσα.Και η μανά μου. Φίλε ήθελα να πω κάπου γι'αυτήν την καριόλα που αναγκαστικά άκουγα πριν από τα αθλητικά αλλά δεν περίμενα να με καταλάβει κανείς ποια εννοώ..Αν και σε όλα συμφωνώ, μονό αυτή η Θηβαίος της δημοσιογραφίας σήκωνε όλο το ποστ για πάρτη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ολους μπορώ να τους ανεχθώ. Αλλά το 4 ρε φίλε !!!
    Είναι ότι χειρότερο έχουν να διαφημίσουν οι αδερφές. Μιλάμε το κορίτσι είναι ο ορισμός της κακιάς. Ξεπερνάει ακόμα και Μουρατίδη ρε φίλε. Παλιότερα ήθελα να αφιερώσω ένα ολόκληρο άρθρο προς τιμήν της αλλά τελευταία στιγμή είπα :Τιτανοτεράστιε Πέρη της δίνεις μεγάλη αξία, άσε που μπορεί να πέσει στα μάτια της το θέμα και να σε μυνήσει ! Και εκεί έκανα πίσω. Να πληρώνω για μαλακίες που κάνω το δέχομαι. Αλλά να πληρώνω για μιάσματα πάει πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησουπιέρα και πάλι. :)

    Ας εκθέσω το λόγο μου με παραθέσεις:

    Απόλυτα σύμφωνος προσπερνώ τον Seal και εστιάζω αρχικά στην αναφορά σου για τη "Συναυλία" των Αλεξίου/Νικολακοπούλου/Αντύπα:

    "Σίγουρα το μόνο που δεν έμεινε είναι η ροκιά γιατί ποτέ δεν το είχε...ούτε αυτή,ούτε και η Νικολακοπούλου που έγραψε τους στίχους.
    Το ότι έχει φωνή δεν μου λέει τίποτα αν δεν ξέρει πως να τη διαχειριστεί"

    Ο Αντύπας (μουσική) δεν είναι προφανώς ο Μωρό-Μου-Καλησπέρα αλλά συνεπώνυμος του και ένας από τους δύο μέγιστους ντράμερ (Τρανταλίδης, Αντύπας) που περάσαν απ' τους Socrates (συν τον Αλαχαδάμη το '75). Για την ακρίβεια σ' αυτό το τραγούδι ("Συναυλία") καθώς και σ' όλο σχεδόν το δίσκο παίζουν οι μισοί Socrates διότι τις κιθάρες ανέλαβε ο Γιάννης Σπάθας!

    http://www.discogs.com/%CE%A7%CE%AC%CF%81%CE%B9%CF%82-%CE%91%CE%BB%CE%B5%CE%BE%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%94%CE%B9-%CE%95%CF%85%CF%87%CF%8E%CE%BD/release/3254304

    Δεν θα προχωρήσω περισσότερο σ' αυτό διότι και οι δυο τους έχουν συνεργαστεί με υποδεέστερους της Αλεξίου συνεργάτες (πχ ο Αντύπας με τη Γαρμπή). Θα σταθώ μόνο στην πεποίθησή μου ότι κάτι θα ήξεραν για να υποστηρίξουν μουσικά την Αλεξίου (πέραν του "παραδακίου"). Συν το ότι τους στίχους περί ροκιάς κλπ δεν έχει γράψει η ερμηνεύτρια αλλά η συγκεκριμένη στιχουργός που (μαζί όμως και με πολλές μούφες) έχει στιχουργήσει τα μισά κλασσικά ελληνορόκ και όχι μόνο τραγούδια. Ξέχνα το όμως κι αυτό. Είναι ένδειξη της σχέσης της Αλεξίου με τη "ροκιά" η φιλία και συνεργασία με τον Άσιμο; (βλ. "Παπάκι" ας πούμε). Κι αυτό είναι βέβαια συζητήσιμο διότι στα τελευταία του τον Νικόλα τον γράψανε (σχεδόν) όλοι.
    Θέλω όμως με όλα τα παραπάνω να πω ότι ναι, πιστεύω ότι έχει δικαίωμα η Αλεξίου να μιλάει για ροκιά ακόμη κι αν δεν υπηρέτησε ποτέ καθαρόαιμα αυτό είδος. Ειδικά αν τους στίχους τους έχει γράψει κάποια που το όνομά της είναι συνυφασμένο με έντεχνο και ροκ και τυμπανοκιθάρες έχουν βάλει οι μισοί Socrates και όχι μόνο ως session.

    (σεντονιού συνέχεια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γράφεις αναφερόμενος στην Πρωτοψάλτη:

    "99% γυναίκες και λουγκριτίες the bad kind"

    Και πάλι σ' αυτό όμως φταίνε ένα σωρό με τελευταία την τραγουδίστρια. Όπως ας πούμε οι στιχουργοί, συνθέτες, παραγωγοί, marketeers κλπ. Και θα μου πεις "κι ο τραγουφιστής συντηρεί με τη στάση του το κοινό του". Εκεί βγάζω μούγκα και συμφωνώ. Απλά θέλω να πω ότι δεν είναι μόνο αυτός. Κι ότι δεν έχει (άμεση) σχέση η ανθρώπινη ποιότητα του κοινού με την καλλιτεχνική ποιότητα
    του τραγουδιστή.

    "δεν είναι και τόσο ετερόκλητο το κοινό,από τη στιγμή που κάτι τους ενώνει."

    Την Κηφισιώτισσα MILF με τις δέκα πιστωτικές και την Περαιώτισσα άφραγκη τις ενώνει η κοκεταρία και το ΖΑΡΑ (σόρυ για τη διαφήμιση, αν θες moderate the σχόλιο). Και σε όλα τα υπόλοιπα μπορεί να διαφέρουν. Αυτό σημαίνει πως δεν είναι και τόσο ετερόκλητες κατ' ουσίαν; Αλλά και πάλι δεν έχει σχέση το κοινό με τις ερμηνευτικές ικανότητες (και επιλογές) του τραγουδιστή αλλά τούμπαλιν: οι ικανότητες κι επιλογές αυτές προσελκύουν και συντηρούν ένα συγκεκριμένο κοινό ακόμη κι ετερόκλητο.
    Αναφορικά με τους υπέρτατους Queen: ΟΚ, κι ο Mercury ήταν οπισθογεμής, πεολείχτης κλπ (όπως και το λοιπό σχήμα με δεύτερο στην κραιπάλη τον Roger Taylor). Αυτό έχει οποιαδήποτε σχέση με την αξία τους ή με το κοινό τους; Όχι: κάθε συγκρότημα τραβάει ένα συγκεκριμένο ομογενές ή ετερόκλητο κοινό αναλόγως καλλιτεχνικών ικανοτήτων και διαφημιστικών κωλοφαρδιών (κυριολεκτικά όμως). Στο μόνο στο οποίο θα μπορούσε η λουγκροσύνη του Mercury να βοήθησε είναι ίσως με τους μανατζαραίους και λοιπούς. Και; Έτσι (αν το έκανε) άνοιξε πόρτες να ρεύσει η μουσική τους έως τ' αυτιά μας. Πουστιά; Μεγάλη! Αλλά είχε και κάτι να πει αυτός κι η μπάντα του. Δε νομίζω να μπορώ να τον κρίνω. Καθώς και οποιονδήποτε με τέτοιες προτιμήσεις. Ως εκ τούτου ούτε το κοινό της Πρωτοψάλτη. Διότι δε με νοιάζει τι κάνει καθένας στο κρεβάτι του ή τι ακούει. παρά μόνο πως θα μου φερθεί στην καθημερινότητα.

    Για τη διασκευή: Γάμησε!! (εξαιρουμένης της μπέικιν πάουντερ/φαρίνα παραμόρφωσης στις 128 overdubbed ρυθμικές)! Τσίμπα τώρα κέρασμα και τ' αδελφάκι της...

    http://www.youtube.com/watch?v=4GGQwgBqXYk

    Respect to you bro.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έλα, ρε, το Load παλεύεται. Δε λέω να το ακούς και κάθε μέρα, αλλά πολύ ανώτερο του St. Anger. Κατά τα άλλα, πάνω-κάτω αυτά που σκέφτομαι και εγώ, ορθώς εμίλησες, φίλε.

    Ρε πώς γίνεται η J.Roberts να θεωρείται ότι βρίσκεται στην κατηγορία των "συμβόλων θηλυκότητας"?!? Τόσες και τόσες υπέρτατες θεογκόμενες, αρκετές με σοβαρό πνευματικό υπόβαθρο (βλέπε Natalie Portman ωχ αμάν αμάν), και προβάλλεται ΑΥΤΗ?!? ΝΤΑ ΦΑΚ?!?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Προς Φρεναλλακτικό:Το αδερφάκι τις διασκεύης που σου έδωσα γαμάει,αν και κάπου χάνεται το παρεΐστικο αίσθημα του τραγουδιού...αλλά κερδίζει σε awsomeness!!!Ευτυχώς όμως που δεν μου έβαλες τη διασκευή του χοντρού μουσάτου με τα γυαλιά και τη νυσταλέα φωνή...που παρεμπιπτόντως το μόνο τραγούδι που μου αρέσει από αυτόν είναι το "πάρε με από δω",λόγω μεταλλίζουσας ατμόσφαιρας.

    Προς Ken:όχι όλο το load ρε φίλε,πέρσοναλ φέηβοριτς είναι τα:The house Jack built,Fixxer,Ronnie ΚΑΙ ΝΑΙ φτύστε με,το Until it sleeps!!!
    Nathalie Portman,Drew Barrymore(ελπίζω να το έγραψα σωστά),Nicole Kidman...και φυσικά τις όσες κατά καιρούς έχω αναφέρει εδώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν έχω διαβάσει τα υπόλοιπα άρθρα σου αλλά δεν γίνεται να λείπουν από λίστα με άτομα που τους αξίζει αργός και βασανιστικός θάνατος τα ονόματα των Πλιάτσικα και Χατζηγιάννη...
    Στους υπόλοιπους θα συμφωνήσω απόλυτως, εκτός από την Αλεξίου που τις αξίζει απλός θάνατος μιας και ήταν αδυναμία της μάνας μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Partalia,θα συμφωνήσω απολύτως για Πλιάτσικα και Χατζηγιάννη.Προτείνω ολόκληρο σχέδιο.

    Πλιάτσικας' εντ Χατζιγιάννης' αννιχιλέησιον: περικύκλωση του συναυλιακού χώρου με ηχεία που να παίζουν ντίσκο 80'ς και μέταλ για μουσικό ψάρωμα,μετά γκίφτιντ αγόρια θα κάνουν στριπ-τηιζ για να αποσπάσουν την προσοχή του,σχεδόν αποκλειστικά,γυναικείου κοινού και κερασάκι στην τούρτα,λεηζεράκια στη μάπα των "καλλιτεχνών"!!!Πιστεύω ότι θα αυτοκτονήσουν και θα μας αδειάσουν τη γωνιά...

    Και της δικιά μου μάνας είναι αδυναμία η Αλεξίου,αν και εδώ και 10 χρόνια την έχω πετύχει να γουστάρει μέχρι και Rotting Christ(!!!),θα συνηγορήσω λοιπόν κι εγώ σε απλό συνοπτικό ψόφο της Αλεξίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η Αλεξίου είναι ο Καρράς των σοφιστικέ. FACT.
    Αυτή ήταν δική μου φράση όταν άκουσα στο ραδιόφωνο την Αλεξίου. Και μόνο το βογκητό που περνάει για φωνή με νταλκά είναι αρκετό για να την κατατάξει σε αυτήν την κατηγορία. Ωστόσο, επειδή είναι καλτ και σοφιστικέ, δέχομαι να περιοριστούμε σε απλή εκτέλεση του συγκεκριμένου πέναλτι.

    Καλά, ρε Χωστήρα, από τη στιγμή που έχεις μάνα που ακούει και Rotting Christ υποκλίνομαι. Προσωπικά, ακούω τα πάντα (εκτός έντεχνο πλέον) και περισσότερο μέταλ.

    Ιδανική τιμωρία για τον Πλιάτσικα είναι να βρεθεί στον εν λόγω περικυκλωμένο χώρο, αλλά να παίζουν οι Meshuggah. Και καλά σαράντα.
    Για τον Χατζηγιάννη απλά να είναι σε ένα gay στριπτιτζάδικο αλυσοδεμένος με μουσική υπόκρουση είτε το I kissed a girl, είτε να βλέπει ΚΑΙ σε γιγαντοοθόνη το Rolling in the Deep σε cover των LP με τον Chester πρώτη μούρη... Tell me about sadism...

    Από Load γενικά γουστάρω τα περισσότερα, αν και δεν τα ακούω ιδιαίτερα. Η φυσική επιλογή δεν επέτρεψε στους Metallica να αντέξουν πολύ στην playlist μου... απλά έχουν μερικές τιμητικές θέσεις and that's all folks...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οι Meshuggah θα του προκαλέσουν ψυχωτικό επεισόδιο και αιμορραγία μέχρι και από τα νύχια...ωραίος τρόπος να πεθάνεις!!!Να βάλουμε το transfiction ή κάποιο λιγότερο γνωστό κομμάτι τους;!;!Για τον Χατζηγιάννη όμως ενίσταμαι,διότι στο gay-bar μπορεί να ανακαλύψει την κρυμμένη του gay-φύση και να το απολαύσει,με οποιαδήποτε μουσική και αν του βάλεις.

    Ken επίσης να σου αφιερώσω το επόμενο βίντεο:

    http://www.youtube.com/watch?v=x9LcJwX9dnE&feature=youtu.be

    ΑπάντησηΔιαγραφή